Kaip rašoma pranešime spaudai, Konkurencijos tarybos ekspertai atsitiktine tvarka patikrino 15 bendrovių internete skleidžiamas 39 reklamas, kuriose buitinės chemijos prekės apibūdinamos kaip ekologiškos arba viešai skelbiama apie teikiamas paslaugas naudojant ekologiškas priemones. Visi reklamos davėjai buvo paprašyti pateikti įrodymus, kurie pagrįstų, jog reklamuojamos buitinės chemijos prekės iš tikrųjų yra ekologiškos ar kad paslaugos teikiamos naudojant ekologiškas priemones.
12 bendrovių pateikė sertifikatus bei kitus prekių ekologiškumą patvirtinančius dokumentus ir pagrindė reklamų teisingumą. Tačiau trys reklamos davėjai nepateikė duomenų, kad jų parduodamos chemijos prekės iš tiesų yra ekologiškos, taip pat kad teikiamos paslaugos naudojant tik ekologiškas priemones.
Šiems verslo atstovams Konkurencijos taryba išsiuntė įspėjimus nutraukti arba pakeisti galimai klaidinančias reklamas. Visi ūkio subjektai nurodytas reklamas pašalino arba pakeitė.
Siekiant išvengti galimo vartotojų klaidinimo ateityje, minėtoms trims įmonėms Konkurencijos tarybos ekspertai pateikė rekomendacijas, kaip turėtų būti skleidžiamos vartotojus neklaidinančios reklamos.
Ši prevencinio pobūdžio Konkurencijos tarybos vykdyta stebėsena, kuria siekta informuoti reklamos skleidėjus apie teisinį reglamentavimą, buvo paskutinė. Iš viso 2017–2019 m. institucijos ekspertai atliko 9-ias įvairių sričių reklamų stebėsenas ir jų metu patikrino 228-ių ūkio subjektų, siūliusių prekes ar paslaugas, reklamas. 70-čiai reklamos davėjų, t. y. beveik kas trečiai bendrovei, išsiųsti įspėjimai nutraukti arba pašalinti galimai klaidinančias reklamas.
Nuo 2019 m. gegužės 1 d. Konkurencijos tarybos vykdomas Reklamos įstatymo priežiūros funkcijas perėmė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.