Kam teko važiuoti apžiūrėti „namo Antakalnyje“, kuris yra Nemenčinės mieste? Arba namo, kuris yra „tikra ramybės oazė“ ant dviejų žvyrkelių sankryžos, kur zuja sunkvežimiai, vežantys statybines medžiagas, važinėja šiukšliavežės, po langais tuštindamos kitų gyventojų konteinerius?
klaidinanti reklama
8 straipsnių
Ryškėjanti aplinkosaugos ir klimato kaitos svarba visuomenei skatina ir verslus imtis priemonių, padėsiančių užtikrinti, kad jų gaminami produktai darytų kuo mažesnę įtaką gamtai ir klimatui. Europos Komisijos (EK) duomenimis, per pastarąjį dešimtmetį tvarios produkcijos pardavimai išaugo penkis kar...
Jau ne tik įmonių ar kitų organizacijų veiksmai, bet ir žodžiai, tiksliau, įsipareigojimai – žvirbliu išlekia, o jaučiu sugrįžta. Taip vaizdžiai galima apibendrinti situaciją kalbant apie tvarumą, kai įmonės vis dažniau patraukiamos į teismus dėl to, kad nepasiekia klimato kaitos tikslų, nuo jų nukr...
Sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys tapo sukčių jauku. Naudodami jo veidą jie siūlo įsigyti neaiškios kilmės produktą. Tiesa, A. Dulkys reklamoje pristatomas ne kaip ministras, bet kaip kardiologas.
Kainų manipuliacija internete: kodėl vienas pirkėjas už tą pačią prekę gali mokėti gerokai daugiau nei kitas? (56)
Danijoje startuolį įkūręs lietuvis Paulius Vėgėlė tikina, kad daugelis el. parduotuvių pirkėjus manipuliuoja kainomis. Įmonės tuo esą gali užsiimti be jokių pasekmių, o vartotojai dažnai nukenčia, klaidinami įvairiais išpardavimais ir kainomis, nustatytomis pagal internete surinktus jų duomenis.
Pastaraisiais metais vis daugiau vartotojų ieško būdų ne tik kaip gyventi sveikiau, bet ir rūpintis mus visus supančia aplinka. Todėl pirkėjai ekologiškų produktų dairosi ir rinkdamiesi buitinės chemijos prekes. O šios, kaip patvirtino Konkurencijos tarybos vykdyta reklamų internete stebėsena, ne vi...
Konkurencijos taryba pripažino, kad internetinėje parduotuvėje pigu.lt skleista trijų prietaisų reklama klaidino vartotojus. Už Reklamos įstatymo pažeidimą bendrovei „Pigu“ skirta 4,5 tūkst. Eur bauda.
Konkurencijos taryba per pirmąjį šių metų pusmetį patikrino 70 produktų reklamų, skelbiančių, jog prekės pasižymi sveikatinamuoju ar fizinę būklę gerinančiu poveikiu. Nustatyta, kad kas ketvirta tokia reklama galimai klaidino vartotojus, teigiama pranešime žiniasklaidai.