Pasak įmonės generalinės direktorės Žanetos Fomovos, Lietuvos padalinys taip pat vysto atsakingo verslo kultūrą.
„Turbūt ryškiausia šių dienų tendencija yra lauko reklamos skaitmenizavimas. Skaitmeninių vitrinų apšvietimas prisiderina prie aplinkos ir tamsiu metu sumažina elektros sunaudojimą. Tokiose vitrinose nenaudojami popieriniai plakatai, o norint pakeisti reklamą – nereikia prie jų važiuoti. Turinys taip pat prisitaiko prie aplinkos, pavyzdžiui, rodant skėčių reklamą kai lyja ar ledus, kai šviečia saulė. Tai tikra lauko reklamos ateitis“, – sakė Ž. Fomova.
„Kitas pokytis – tai automobilių parko keitimas elektromobiliais. Nuo birželio ir mes naudojame tris tokius automobilius reklamos tinklo aptarnavimui Vilniuje, o kitąmet jau pusę mūsų parko sudarys tokios mašinos. Elektromobiliai ne tik neteršia aplinkos, bet ir taupo laiką važiuodami viešajam transportui skirtomis juostomis. Vien prie Ukmergės gatvės ar Konstitucijos prospekto, kur kaip tik yra A juostos, turime įrengę 29 transporto paviljonus, prie kurių dažnai važinėjame“ – tikino pašnekovė.
Kaip rašoma pranešime spaudai, „JCDecaux Lietuva“ taip pat administruoja „Cyclocity Vilnius“ dviračių nuomos paslaugą, kuria skatinama daugiau judėti ir mažinti miesto automobilių spūstis ir taršą. Bendrovės skaitmeninės reklamos vitrinos, elektromobiliai bei dviračių nuomos terminalai jau šiandien naudoja žaliąją energiją, gaunamą iš atsinaujinančių šaltinių.
RE100 iniciatyvos kūrėjai yra „The Climate Group“ ir „CDP“ – dvi ne pelno siekiančios organizacijos, kurių tikslas yra įvertinti klimato kaitos poveikį didžiausioms pasaulio bendrovėms. Iniciatyva skatina įmones bendradarbiauti dalinantis geriausiomis praktikomis bei patirtimi. Tikimasi, kad verslo lyderiai savo pavyzdžiu skatins atsinaujinančių resursų naudojimą bei sumažins anglies dvideginio emisiją.