Pirmi Vilniaus paukštyno gaminiai į Baltijos šalių „Hesburger“ restoranus iškeliavo 2021 m. Praėjusių metų pabaigoje pradėtas produktų tiekimas ir į Suomijoje veikiančius „Hesburger“ restoranus. Iš viso per metus Vilniaus paukštynas šiam greitojo maisto tinklui patiekia iki 1 tūkst. tonų produkcijos.
Vilniaus paukštyno pardavimų vadovo Dominyko Olbako teigimu, tarptautiniai greitojo maisto tinklai, tokie kaip „Hesburger“, savo žaliavų ir produkcijos tiekėjams kelia itin aukštus reikalavimus. Todėl vien bendradarbiavimo užmezgimas gali trukti ne vienerius metus.
„Tiekėjai, siekdami įrodyti savo produkcijos kokybę ir saugą partneriams, tokiems kaip „Hesburger“, privalo periodiškai praeiti auditus, kuriais vertinama žaliavų sudėtis, kilmė, gamybos atsekamumas ir kiti parametrai“, – pranešime aiškino D. Olbakas.
Jis taip pat pabrėžė, kad produkcija turi atitikti ne tik tarptautinių sertifikatų kriterijus – greitojo maisto restoranai turi savo išplėstinį produktų standartų sąrašą, pagal kurį kiekvienas kepsnelis, paplotėlis ar kitas produktas, kurį jie pasirenka, turi būti tos pačios spalvos, formos, sudėties, skonio savybių, svorio ir t. t.
„Leistinos paklaidos praktiškai nėra, nes kiekvienas vartotojas, apsilankęs tinklo restorane – dieną ar naktį, Vilniuje ar Helsinkyje, privalo gauti tokį patį produktą“, – pažymėjo D. Olbakas.
„Hesburger“ – suomiškas greitojo maisto restoranų tinklas. 2023 m. bendrovė valdė 273 restoranus Suomijoje ir 160 restoranų Baltijos šalyse: 59 Lietuvoje, 51 Latvijoje ir 50 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Bulgarijoje, Ukrainoje ir Vokietijoje. Visą tinklą pasaulyje sudaro daugiau nei 470 restoranų.