Jau šį savaitgalį, birželio 5–7 d, visoje šalyje vyks Smulkiojo verslo savaitgalis, kurio metu smulkiojo verslo įmonės pasiūlys pirkėjams gerų kainų ir patrauklių akcijų.
Į organizuojamą akciją užsiregistravo beveik tūkstantis įmonių visoje Lietuvoje – nuo grožio salonų iki maisto prekių parduotuvių ir odontologijos klinikų, nuo kavinių iki autoservisų ir specializuotų parduotuvių.
Tarp prisidėjusių prie iniciatyvos – picerija „Jurgis ir drakonas“, kavinė „Uff cafe“, grožio salonas vyrams „Barzdaskučiai“, industrinio dizaino ir maisto ir mados namai „House of Naive“, žuvies ir jūros gėrybių parduotuvė „Šiaurės jūra“ ir kitos smulkaus verslo įmonės.
Akcijos organizatoriai pasakoja, kad pagrindinis iniciatyvos tikslas – pritraukti kuo daugiau lankytojų į smulkųjį verslą, kuris neša ant savo pečių didžiąją dalį šalies ūkio, sukuria daugybę darbo vietų, bet susiduria su pagrindine problema – pirkėjų trūkumu. Todėl daugiau pirkėjų reiškia didesnę ekonominė apyvartą. Iš to išloš ir gyventojai – atrasdami kokybišką prekę ar paslaugą, ir visa bendruomenė – juk jei joje klesti smulkusis verslas, tokia bendruomenė įgyja ekonominį pranašumą, taip išlaikomi gyvybingi miestų ir miestelių centrai, plėtojami ekonominių ir socialinių santykių tinklai.
Visą „nuolaidų lietuje“ dalyvaujančių įmonių ir jų specialiai šiam savaitgaliui paruoštų akcijų sąrašą galima pamatyti paspaudus šią nuorodą.
Anot projekto idėjos autorių, tai ne paskutinis Smulkiojo verslo savaitgalis šiemet. Dar dveji vyks rudenį – rugsėjo pradžioje ir ypač kalėdinėms dovanom pirkti patogiu metu – lapkričio pabaigoje.