Marketingo agentūrą „Piaras.lt“ prieš beveik ketverius metus įkūrusi Eglė Bausytė–Šmitienė sako, kad šis verslas nėra lengvas, tačiau beprotiškai įdomus, nemonotoniškas ir verčiantis kasdien mokytis. 

„Visada jaučiau gyvenimui didžiulį „apetitą“, o tas atsispindi ir mūsų įmonės darbuose. Mums viskas įdomu, į viską žvelgiame pozityviai ir operatyviai“, – sako įmonės vadovė. 

Ji papasakojo, kodėl savo veikloje taiko tradiciją kiekvieną mėnesį aplankyti klientus, kokius didžiausius iššūkius įžvelgia bei kokių naudingų patarimų išgirdo finansinių konsultacijų su „Swedbank“ profesionalais metu. 

Pasirinko marketingo, o ne informacinių technologijų sritį 

E. Bausytė–Šmitienė universitete nebuvo viena tų studenčių, kurios tik mokosi ir mėgaujasi studentavimu. 

„Mano, kaip marketingo specialistės karjera prasidėjo II bakalauro kurse. Studijavau ir baigiau taikomosios informatikos mokslus, tačiau atlikdama praktiką vienoje modernioje IT įmonėje gavau pasiūlymą pasilikti ten dirbti. Tiesa, ne informacinių technologijų, o marketingo skyriuje. Taip neplanuotai atsidūriau ir pasilikau šioje sferoje“, – prisimena pašnekovė. 

Ji sako, kad marketingas – jos gyvenimo būdas. Todėl sukaupusi patirties dirbant samdomą darbą E. Bausytė–Šmitienė  įkūrė savo agentūrą. 

Žmonės susirinkime.

„Esame marketingo agentūra, kuri dirba kaip išoriniai įmonių marketingo partneriai. Esame lyg įmonės marketingo skyrius. Rūpinamės strategijos kūrimu ir įgyvendinimu, įmonės įvaizdžiu, socialinių tinklų priežiūra. Būtent socialiniams tinklams ir skiriame daugiausiai energijos: kuriame vaizdo turinį, rašome tekstus, optimizuojame mokamas reklamas, stebime rezultatus ir efektyviname komunikaciją“, – supažindina įmonės vadovė. 

Anot specialistės, jų agentūra rūpinasi, kad klientas būtų matomas, o jų produktai – perkami. 

Kiekvieną mėnesį lanko klientus 

E. Bausytė–Šmitienė teigia, kad savo veikloje jie taiko ir kiek netradicinius principus. Pavyzdžiui, ji pati, kaip marketingo specialistė ir agentūros vadovė, kiekvieną mėnesį lanko klientus. 

„Puikiai juos pažįstu, turime glaudų ir patikimą ryšį. Aš pati kurdama klientams jaučiu nenusakomą jausmą – adrenaliną, persipynusį su jauduliu ir įsimylėjimu. Kuriant klientams man niekas aplink neegzistuoja. Esu tik aš su komanda ir tas didžiulis tikėjimas, kad sukursime kažką nuostabaus“, – pasakoja pašnekovė. 

Įmonės vadovė įsitikinusi, kad būtent dėl šio jausmo ji bei jos komanda ir dirba. 

„Galiu drąsiai sakyti, kad gyvenimas tave atveda į tą sritį, kuri ir yra tau skirta. Tereikia išlaukti ir nebijoti netradicinių sprendimų. Jų rezultatai gali viršyti visus lūkesčius“, – teigia ji. 

Nuo pat pradžių į viską žvelgė pozityviai 

E. Bausytė–Šmitienė pasakoja, kad veikos pradžioje ji įkūrė įmonę pavadinimu „Pozityvus marketingas“, o agentūrą pavadino labai įsimenamu vardu – „Piaras.lt“. 

„Pavadinimas „gimė“ dėl momentinio poreikio. Nuo pat pradžių mūsų darbinis fokusas buvo skiriamas klientų įvaizdžiui ir komunikacijai. Agentūros pavadinimas yra trumpas, aiškus ir įsimenamas, simbolizuojantis konkrečius komunikacijos procesus. Į šį žodį telpa daug veiksmų ir komunikacinių kanalų“, – teigia pašnekovė. 

Jų komanda į visus procesus žvelgia pozityviai. Įmonės įkūrėja pabrėžia, kad ir ji pati vadovaujasi teigiamu požiūriu ir stengiasi niekada neburbėti. Anot jos, darbe svarbu ieškoti galimybių, o ne kliūčių. 

SMS rinkodara

Klientai tampa reiklesni, tad stengtis reikia kasdien 

Marketingo agentūros vadovė pabrėžia, kad šiais laikais verslai susiduria ir su įvairiausiomis problemomis. Viena aktualiausių – matomumas. 

„Šiuo metu įvairių paslaugų ir produktų pasiūla yra milžiniška. Klientai, jokia ne paslaptis, žino ko nori ir tampa vis reiklesni. Tad verslui, dirbančiam marketingo ir pardavimų srityje yra ypač svarbu klientui pasiūlyti naujausius ir įdomiausius sprendimus bei greitai reaguoti į pokyčius“, – sako E. Bausytė–Šmitienė. 

Anot jos, šiuo metu verslai dalyvauja savotiškame „maratone“. Jie priversti maksimaliu greičiu atlikti visas užduotis. O norint tą padaryti yra būtina kokybiška strategija. 

„Neturint strategijos yra išvaistomas marketingo biudžetas ir eikvojami žmogiškieji resursai. Taip įmonės „pameta“ savo prekės ženklo identitetą ir galiausiai lieka nusivylę bei pavargę nuo marketingo kanalų. Mano patarimas – tinkamai parenkite marketingo strategiją, o tik tuomet dalyvaukite „maratone“ su konkurencingomis įmonėmis“, – rekomenduoja specialistė. 

Finansų valdymo konsultacijos išmokė sekti rezultatus 

E. Bausytė–Šmitienė pabrėžia, kad visiems verslininkams yra būtinos finansų valdymo žinios. Juk verslo valdymas – įtemptas procesas, neretai neturintis net apibrėžtų darbo valandų.

„Juk niekada netaupai laiko ir energijos savo verslui, mat sieki gerų rezultatų. Tačiau tokiu būdu labai greitai gali pervargti, pamiršti pradinį veiklos tikslą ir nebekurti pridėtinės vertės“, – teigia pašnekovė. 

Ji džiaugiasi, mat pati, išgyvendama krizinį laikotarpį, atsitiktinumo dėka galėjo pasikonsultuoti su „Swedbank“ finansų profesionalais. 

„Šių konsultacijų dėka supratau, kaip įsivertinti savo veiklos efektyvumą. Sužinojau, kaip vertinti savo veiklą iš finansinių aspektų. Finansų išmanymas verslininkams labai padeda“, – pabrėžia įmonės vadovė. 

Kitiems verslininkams ji pataria nuolat mokytis, stengtis į viską žvelgti žingeidžiai ir siekti būti šalia savo sritį išmanančių bei verslu gyvenančių žmonių. Anot E. Bausytės–Šmitienės, tokios asmenybės motyvuoja. 

Šaltinis
Temos
Specialusis projektas „Verslo akademija“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją