Todėl bet kurios šių stovyklų atstovams galima tik pasiūlyti rinktis savo favoritus. Ir nepamiršti, kad technologijos nestovi vietoje. Modernūs turbodyzeliniai varikliai stebina tyliu veikimu ir stipria trauka, o turbokompresoriumi aprūpinti benzininiai motorai, kaip naujajame „Nissan Pulsar“ naudojamas DIG-T agregatas, pasižymi labai gera sukimo momento charakteristika. Todėl, esant galimybei, pravartu pasidomėti naujienomis.
Visiems kitiems siūlome įvertinti kiekvieno pasirinkimo privalumus ir minusus. Ir, paėmus kalkuliatorių, atlikti keletą nesudėtingų veiksmų.
Taigi, jūsų dėmesiui – benzininis variklis. Jo pagrindiniai privalumai – mažesnė kaina, dažnai ir mažesni aptarnavimo kaštai. Važinėjant pastebėsime mažesnį variklio triukšmingumą ir vibracijas, dažnai žvalesnę dinamiką. Be to, benzinu varomas variklis greičiau įšyla, todėl jis yra parankesnis šaltuoju metų laiku ar važinėjant nedidelius atstumus. Benzininius variklius paprastai mėgsta aktyvaus važiavimo mėgėjai.
Bene vienintelis minusas – dėl mažesnio variklio efektyvumo benzino sąnaudos yra didesnės, nei dyzelino.
Ir paskutinis argumentas – kaštai. Dyzelinis variklis yra brangesnis, bet jis leidžia taupyti tiems, kas važiuoja didelius atstumus. Tai reiškia, kad finansinę dyzelinio variklio naudą pajausime, tik nuvažiavę ne vieną dešimtį tūkstančių kilometrų.
„Nissan Pulsar“ siūlomas su panašios galios turbokompresoriniais varikliais, vienas kurių varomas benzinu, kitas – dyzelinu. Benzininis 1,2 litro tūrio DIG-T agregatas pasiekia 115 AG ir 190 Nm. Dyzelinis, 1,5 litro tūrio dCi pasiekia 110 AG ir 260 Nm.
Bazinis, tačiau gerai įrengtas „Nissan Pulsar Visia“ su DIG-T varikliu kainuoja 14 990 eurų. Analogiška versija su dCi agregatu – 17 590 eurų. Pirmasis kainų skirtumas sudaro 2600 eurų benzininio variklio naudai.
Toliau skaičiuojame eksploatacijos kaštus. Benzininio variklio priežiūra yra pigesnė, nei dyzelinio, bet pirmosios versijos aptarnavimo intervalai siekia 20 tūkst. kilometrų, o antrosios – jau 30 tūkst. Todėl galų gale „Pulsar dCi“ techninė priežiūra yra pigesnė, nei „Pulsar DIG-T“. Norėdami gauti apčiuopiamus eksploatacijos kaštų skirtumus, skaičiuojame išlaidas iki 120 tūkstančių kilometrų. Čia pranašumą rodo dyzelinė versija, kurios priežiūra iki pasirinktos ribos kainuoja 1178,28 eurų. Bezininės versijos priežiūra reikalauja 1473,96 eurų. Skirtumas sudaro 295,68 euro ir, atimant jį iš kainų skirtumo, benzininės versijos pranašumą mažina iki 2304,32 euro. Vis tiek lieka nemaža sumelė pinigų, tiesa?
Todėl, nuvažiavus 120 tūkstančių kilometrų, dyzelinis „Nissan Pulsar“ leis sutaupyti 275,68 euro. Šis skirtumas taip pat nėra įspūdingas, bet verta prisiminti, kad naudoti, dyzelinu varomi automobiliai dažnai yra brangesni už benzinines versijas. Tikėtina, kad, po kelerių metų parduodami naudotą „Pulsar“, labiau džiaugtumėtės kažkada pasirinkę dyzeline versiją.
Tačiau jeigu jūsų kasdienis maršrutas sudaro kokius 5 kilometrus ir jūs šiuo automobiliu planuojate nuvažiuoti mažiau, nei 100 tūkstančių kilometrų, tikrai verta rinktis benzinu varomą variklį.
O dyzelinė versija yra tinkamesnė tikrai daug važinėjantiems. Na, arba tiems, kurie mėgsta stiprų sukimo momentą ir nepastebimai lėtai krintančią degalų bako rodyklę.
Daugiau apie naująjį „Nissan Pulsar“ galite sužinoti, apsilankę adresu nissan.lt.