– Neseniai grįžote iš parodos „Esxence“ Milane, kur pristatėte savo kvepalų liniją FUMparFUM. Kuo svarbi ši paroda ir kokius tikslus turėjote ten dalyvaudamas?
– „Esxence“ paroda yra viena iš pačių prestižiškiausių meninės parfumerijos parodų visame pasaulyje. Čia dalyvius atrenka speciali tarptautinė komisija, įvertinusi daug aspektų – atsiųstus pavyzdžius, aprašus ir t.t. Malonu, kad šiais metais tarp atrinktų dalyvių buvo ir FUMparFUM!
Būti tokioje parodoje jau yra pripažinimas, ir tai mums, kaip pirmajam lietuviškam meninės parfumerijos prekės ženklui, yra labai svarbu. Šią parodą aplanko daugybė kvepalų entuziastų ir profesionalų iš įvairių šalių ir visuomet yra įdomu matyti, kaip jie vertina mūsų kūryba, atrasti bendrus projektus ir verslo ryšius. Šiais metais „Esxence“ sulaukė rekordinio dalyvių skaičiaus – daugiau virš 7000 žmonių, o mums pavyko pelnyti nemažai dėmesio ir įvertinimo iš tikrai svarbių meninės parfumerijos vardų.
– Gal galėtumėte plačiau papasakoti apie tai, kaip FUMparFUM buvo įvertintas šioje parodoje?
– Nors paroda jau pasibaigusi, dar vis gauname grįžtamąjį ryšį apie tai, kuo sužavėjome parodos lankytojus. Vienas iš mums reikšmingų įvertinimų yra tarptautinės parfumerijos enciklopedijos internete Fragrantica.com dėmesys mūsų kūrybai. Apsilankę mūsų stende jų atstovai įtraukė mus į mažųjų prekinių ženklų reviu savo naujienose, kuriame toli gražu nėra suminėti visi ten dalyvavę – o jų buvo apie 300 iš įvairių pasaulio kampelių. Vadinasi, palikome įspūdį, ir tai yra labai smagu.
Malonu buvo ir tai, jog kai kurie rinkos profesionalai mus prisiminė iš pernykštės parodos „Pitti Fragranze“ Florencijoje – dar vieno svarbaus meninės parfumerijos įvykio pasaulyje. Štai vienos Hamburgo konceptualios parduotuvės atstovai pasakojo, jog apie mus išgirdo iš savo klientų ir labai susidomėjo, tad atvažiavo pamatyti, padegustuoti. Na, ir itin svarbus mums buvo paskutinę parodos dieną įvykęs ypatingai svarbaus asmens vizitas.
Mūsų stendą aplankė vienas iš „Esxence“ bendrakūrėjų ir vadovų Silvio Levi. Tai – žinomas parfumerijos vardas visame pasaulyje, kurio dėka šis renginys gyvuoja jau daugiau nei dešimtį metų. Įdomiausia buvo tai, kad 8 (!) jo biuro darbuotojai primygtinai rekomendavo aplankyti prekinio ženklo iš Lietuvos stendą, nes, anot jų, tai – kažkas naujo ir neįtikėtino. Šis svarbus žmogus mūsų stende praleido kiek daugiau nei pusvalandį!
Stende turėjome daug interesantų iš įvairų kvepalų parduotuvių bei mėgėjų, individualiai besidominčių menine parfumerija, siekiančių kurti savo vardo kvepalų linijas ir pan. Iš tiesų, labai įdomu, kad atsiranda vis daugiau intereso kurti savo kvepalų formules, ir mes labai sėkmingai tokiuose projektuose bendradarbiaujame. Kokie nauji verslo kontaktai išsivystys po šios parodos matysime po keleto mėnesių, nes būtent taip veikia šios srities industrija.
– Kokias naujienas pristatėte? Kaip jas įvertino parodos lankytojai?
– Į parodą atvežėme tris naujaus aromatus, kuriuos šiuo metu galima rasti ir Lietuvoje: žalias ir sprogstantis pavasariškais pumpurais aromatas iš „Alchemist Charlatan“ kolekcijos „Spring Poetry“ ir du šviesūs, skaidrūs aromatai „Mimosa“ ir „Osmanthus“ iš „White Alchemist“ kolekcijos. Iš tikrųjų, visos mūsų naujienos sulaukė nemažai komplimentų. Išbandžiusieji mėgavosi netikėta „žalia“ aromatine kompozicija kvepaluose „Spring Poetry“ ir švariomis aromatinėmis augalų interpretacijomis „Mimosa“ ir „Osmanthus“ eau de parfum kvepaluose.
– Gal jau galėtumėte pasidalinti ir savo ateities planais?
– Karšta vasara darbine prasme laukia Lietuvoje, o rudeniop vėl pasirodysime Florencijoje – tarptautinėje nišinės parfumerijos parodoje „Pitti Fragranze“.