Aukščiausiems pasaulio dvasininkams, valstybės vadovams, kino žvaigždėms, mados namams kvepalus kuriantis parfumerijos meistras Sileno Cheloni savo kūrybą vadina ritualu ir tyrinėja transcendentinę kvepalų prigimtį. Savo naujausią kolekciją „Venenum“ pristatydamas kvepalų namuose „Olfactory store“ V...
kvepalai
290 straipsnių
Kvepalai – kvapniųjų aliejų, aromatinių junginių ir kitų tirpių medžiagų mišinys, naudojamas siekiant suteikti malonų kvapą žmogui, daiktui ar kt.
Trečiadienio vakarą Vilniaus Rotušę nušvietė ryškiai raudonos šviesos – daugiau nei šimtas garsenybių susirinko į itin lauktą ir jau kasmetine tradicija tapusį renginį, kurį surengė laidų vedėjas, žurnalo „ELLE Men Lithuania“ vyriausiasis redaktorius, renginių organizatorius, kvapų kūrėjas ir vienas...
Vieni, norėdami išpildyti savo svajones, ieško specialistų, kurie gali padėti, o kiti patys pradeda mokytis ir gilintis į tas sferas, kurios gali priartinti prie svajonės.
Nišinės parfumerijos ekspertės, kvapų namų „Krispo“ įkūrėjos ir vadovės Kristinos Strolienės gyvenimą drąsiai galima vadinti sėkmės istorija. Tiesa, anot verslininkės, sėkmė neatsiranda savaime, reikia daug ir kantriai dirbti, o svarbiausia – eiti ten, kur veda širdis. Paklausta, kaip verslą suderin...
Nors didžioji rudens dalis iki šiol buvo pakankamai šilta ir maloni, lietūs ir šalnos neišvengiamai artinasi. Kvepalų mėgėjai žino – tai pats geriausias laikas šiltiems, saldiems, ambriniams, arba sunkiems smilkaliniams aromatams. Jei dar neišsirinkote, kuo šių metų rudenį kvėpinsitės, pateikiu 10 r...
Sudėtingus vertinimo kriterijus įveikęs Aistis Mickevičius savo kūrybą ir Lietuvos vardą garsins Japonijoje – meninės parfumerijos kūrėjų geidžiamame Salon de Parfum renginyje. Netradicine, avangardine parfumerija japonų pavadinta Aisčio Mickevičiaus parfumerijos linija FUMparFUM į Japoniją keliauj...
Rugsėjo 13-15 dienomis, Italijoje, Florencijoje, vyko viena svarbiausių kasmetinių kvepalų parodų – „Pitti Fragranze“. Daugiau nei 200 prekių ženklų pristatė savo produktus ir naujus, dar tik pasirodysiančius, kvepalus.
Štai kvepalai, kurie kvepia pavargusia nuo saulės įdegusia oda. Tai mišinys, kuriame niekas neaišku, bet kyla keistos asociacijos. Labai sudėtingas perfumerio darbas ir už visai nebrangiai. Ne tai kad aš siūlau pirkti ar reklamuoju, nes nesu reklamininkas – parduodu tik koldūnus. Ir dar kečupą.
„Goldfield & Banks“ – iš Australijos kilęs kvepalų prekės ženklas, kurį puikiai pažįsta ir nišinių kvepalų mylėtojai Lietuvoje. Jo įkūrėjas Dimitri Weber papasakojo, kodėl kurti kvapų niekada nesvajojo, ir kaip jį įkvėpė atsikraustymas iš Europos į kitą pasaulio kraštą. Jis neslepia – jam labai svar...
Kodėl ploti lėktuve yra žemo lygio požymis, paaiškinsiu toliau, bet šiaip jau elito atstovai neploja lėktuve, jie padėkoja savo užsakomojo reiso kapitonui asmeniškai. Paspaudžia ranką. Ne tik ploti, bet ir skraidyti reisiniais lėktuvais pagal tvarkaraštį – tokia vakardiena.
Mados namai „Dolce and Gabbana“ išleido naujus, alkoholio neturinčius kvepalus šunims „Fefe“, pavadintus Domenico Dolce pudelio garbei. Šie kvepalai kainuoja 99 eurus (108 JAV dolerius) ir turi sertifikatą, jog yra tinkami naudoti gyvūnams – jie laikosi Italijos „Gyvūnams saugios kosmetikos“ protoko...
Kai rašau apie kvepalų natas, kurios primena kvaišalus, pirmiausiai miniu pačiulį: tas egzotinis, saldokas, tirštas, lipnus kvapas ne vienam mūsų primins suktinės dūmelį (nepamirškite, kad Lietuvos Respublikoje džointais išdykauti yra nelegalu, bet yra pasaulyje vietų, kur tai ne tik legalu ir skati...
Užkalnis. Šiuos kvepalus išpirko visas Lietuvos elitas – laukia dar vienas pamišimas, bet ne visi juos gaus (10)
Ne tik lietuvių elito galvos sproginėja, bet ir daug kur pasaulyje nevarguoliai (tai yra, ne tie, kas perka analogus, versijas, arabiškas versijas, klonus, replikas ir kitokį ubagų šlamštą) moka nemažus pinigus, nors ir ne beprotiškus, už šį kvapą – jis prasinešė per socialinius tinklus taip, kad rū...
Besivystant pramonei ir namuose turint vis daugiau įvairių cheminių priemonių, kartu į organizmą patenka vis daugiau teršalų. Savaime suprantama, kad su medžiagomis, kurios nėra skirtos maistui, elgtis reikia atsakingai, saugoti nuo patekimo į burną, akis. Visgi kartais net ir besisaugant nesupranta...
Ar kada bandėte kvepalus derinti prie... šokolado? Skamba kiek netikėtai, tiesa? Šią unikalią patirtį ką tik išbandė kviestinė publika, susirinkusi į aukštosios parfumerijos namus Vilniuje, kurie yra įtraukti į Europoje rekomenduojamų aplankyti nišinių kvepalų butikų sąrašą.
Žinoma, negalima su niekuo maišyti verdamų koldūnų kvapo, tik su tirpinamo sviesto ir grietinės kvapais. Tai vadovėlinė tiesa, bet mes dabar kalbame apie parfumeriją.
Kvapai (ir skoniai) kartais pasako apie mus daugiau, negu patys norėtume pasakyti. Mūsų kilmė, klasė, priklausymas arba nepriklausymas Vakarų kultūrai, mūsų slaptos svajonės ir troškimai - daug kas gali paaiškėti iš slaptų detalių. Kartais ir iš kvepalų.
Marc-Antoine Barrois – mados dizaineris, Lietuvoje gerai žinomas kvepalų mėgėjų gretose. Net ir nesidomintys parfumerija vieną ar kitą šio prekės ženklo kvapą tikrai yra užuodę, nes jie tokie populiarūs ir tokie šleifuojantys, kad vaikštant Vilniaus gatvėmis jų sunku nepastebėti.
Šie kvepalai yra populiarūs ir gerai perkami – visai nebrangūs, jų net neklastoja nelemtieji analogų ir „arabiškų versijų“ šmugeliautojai, stumdantys klastotes, kurių klastotėmis nevadina.
Turėtų būti antraštė tokia: perka dėl neišmanymo, ir todėl, kad kvepalai brangūs, bet vis tiek pataiko. Šiandien kalbėsime apie tai, kaip kartais galima pirkti be supratimo, grynai pagal kainą ir reklamą, ir vis tiek padaryti sėkmingą sprendimą.