Italijoje kasmet vyksta dvi didelės kvepalų parodos: „Esxence“ Milane ir „Pitti Fragranze“ Florencijoje. Pirmoji yra kur kas didesnė, atvira ne tik platintojams ir kitiems šios srities profesionalams, bet ir tiesiog kvepalų entuziastams bei smalsuoliams. Tuo metu antroji – labiau orientuota į parduotuves, distributorius ir pan. Būtent čia kelių į Europą dažnai ieško nauji prekių ženklai iš JAV, Turkijos, Pietų Korėjos ir kt. (Beje, būtent iš pastarosios šalies šiemet kūrėjų buvo itin daug. Ar korėjietiški kvepalai taps nauja mada Europoje? Kas žino).

Taigi, būtent „Pitti Firenze“ galima susipažinti su dar niekur nematytais kvepalais. Nors nesu nei pardavėja, nei kvepalų kūrėja, žinoma, kad turėjau savo smalsią kvapams nosį įkišti į šį renginį.

Kol renginyje buvo ir puikiai tarp kvepalų entuziastų žinomų prekių ženklų, kurie rinkoje yra jau ne vienerius metus (kaip BDK Parfums, Dusita, Kajal, Stephane Humbert Lucas), kiti žengia pirmuosius žingsnius šioje srityje. Jauniausias prekės ženklas, su kuriuo teko pabendrauti, įsikūrė likus vos trims mėnesiams iki parodos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)