„Daily Mail“ kalbinti ekspertai išskyrė penkias priežastis, kodėl Kembridžo hercogienė savo atžalas rengia tais pačiais drabužiais.
1. Ji nori išvengti pirkimo manijos, kuri ištinka jos vaikų vilkėtų drabužių dizainerių ir prekės ženklų darbus. Kad ir ką apsirengtų jos vaikai, tie drabužėliai internetu išperkami akimirksniu. Tai visiškai nenuostabu, mat skaitmeninės rinkodaros kompanija „Rakuten Marketing“ princą George’ą ir princesę Charlottę įvardija kaip atitinkamai antrą ir ketvirtą įtakingiausias įžymybių atžalas mados rinkoje.
2. Ji nori parodyti pasauliui, kad karališkajai šeimai priklausantys asmenys yra tokie pat žmonės kaip visi. Jie taip pat daugiau nei vieną kartą velkasi tais pačiai drabužiais. Netgi oficialiems valstybiniams portretams. Dėl tos pačios priežasties Kembridžo hercogienė paprastai rengia savo atžalas įperkamais drabužėliais, užuot pasirinkusi dizainerių darbus, kuriems pirmenybę teikia tokios amerikiečių garsenybės kaip Kim Kardashian ir Beyonce.
3. Ji nori riboti žiniasklaidos susidomėjimą jos vaikais. Mažiausia, ko ji nori, tai kad fotografai mėgintų įamžinti jos vaikų naujausius apdarus.
4. Ji yra tradicijų šalininkė ir nori apsaugoti vaikus nuo kažko itin šiuolaikiško ir madingo. K. Middleton nori, kad jos vaikai būtų vaikai, o ne madų diktatoriai. Žinoma, jos atsidavimas tradiciniams vaikiškiems drabužiams lėmė tokių rūbų populiarumo augimą Jungtinėje Karalystėje, bet čia jau nieko nepadarysi.
Tokie vaikai greičiausiai ir šiukšlių maišus paverstų madingais. Bent jau ji pirmenybę teikia mažesniems prekės ženklams ir vietos dizaineriams, o ne dideliems tarptautiniams konglomeratams.
5. Ji bando per vaikų drabužius užmegzti ryšį tarp jų ir praeities. Kembridžo hercogienė dažnai velka George’ą drabužiais, kurie labai primena princo Williamo rūbus tokiame pat amžiuje.
Per Charlottės krikštynas ji aprengė sūnų raudonais šortais – beveik identiškai atrodė princas Williamas, kai 1984 metais pirmą kartą susitiko su savo naujagimiu broliu Harry.