Šventinės mados svarbios ir žaidimų pasaulyje

Specialiai mados gerbėjams skirtame žaidime „Pocket Styler“ žaidėjai gali dalyvauti stiliaus konkursuose, kurti unikalius įvaizdžius ir varžytis su mados entuziastais iš viso pasaulio. Žiemos šventės yra itin svarbi žaidimo dalis: veikėjai persirengia šventinėmis aprangomis, o žaidėjams suteikiama galimybė įsigyti riboto laiko drabužių kolekcijas, kurios dingsta renginiui pasibaigus.

Povilas Katkevičius

Žaidimų kūrimo ir leidybos įmonės „Nordcurrent“ žaidimų kūrėjas Povilas Katkevičius teigia, kad tokios aktyvacijos stiprina žaidėjų motyvaciją būti aktyviais. „LiveOps“ renginiai, kuriuose virtuali erdvė „išpuošiama“ šventiniu dizainu ir siūlomos naujos užduotys, yra vienas sėkmingų sprendimų, skatinančių žaidėjų bendruomeniškumą ir išskirtines patirtis.

Virtualiame pasaulyje mados originalumui nėra ribų

Žaidimo veikėjams stilių kuriantys J. Šatas ir V. Šaulytė-Mockė pasakoja, kad virtualios mados kūrimas leidžia įgyvendinti idėjas, kurios realiame gyvenime būtų sunkiai įmanomos.

„Virtualiame pasaulyje viskas remiasi tavo paties kūrybine drąsa ir gebėjimu sukurti kažką įdomaus bei išskirtinio. Čia gali įgyvendinti idėjas, kurios realybėje dažnai lieka neįvykdomos tiek dėl techninių apribojimų, tiek dėl žmonių baimės eksperimentuoti“, – sako J. Šatas.

Joringis Šatas

Jam pritaria ir V. Šaulytė-Mockė: „Virtualus pasaulis suteikia kūrybinę laisvę, kurios gali trūkti realybėje. Čia galima įgyvendinti pačias drąsiausias idėjas, svarbu, kad jos atitiktų žaidimo stilistiką ir žaidėjų lūkesčius – jie vertina ir ekstravaganciją, ir kasdieniškumą“.

Stilistai pabrėžia, kad kuriant drabužius žaidimų herojams svarbiausia yra originalumas. „Tu niekada negali žinoti, kokio įvaizdžio ieškos žaidėjas – vieną dieną tai bus šokiruojantis, kitą – labai paprastas sprendimas. Todėl kiekvienas dizaineris turi išlaikyti savo stilių ir būti įdomus“, – dalijasi V. Šaulytė-Mockė.

Viktorija Šaulytė-Mockė

Žaidėjai tikisi specialių šventinių detalių

P. Katkevičius akcentuoja, kad žmonės siekia unikalumo, o riboto leidimo kolekcijos padeda tai užtikrinti: „Šventiniu laikotarpiu siūlome unikalius aksesuarus, drabužius ar šukuosenas, kurių po šventės nebebus galima įsigyti. Tai leidžia žaidėjams jaustis ypatingais ir stiprina jų lojalumą. Panašiai, kaip fizinės parduotuvės puošiasi šventėms, taip ir virtualus pasaulis turi prisitaikyti prie šventinių nuotaikų“.

Pasak jo, šventinės aktyvacijos ne tik įtraukia esamus žaidėjus, bet ir pritraukia naujų. Komanda adaptuoja beveik visas šventes: Kalėdas, Velykas, Valentino dieną, Heloviną, Šv. Patriko dieną, Jonines, Padėkos dieną, Mėnulio Naujuosius metus ir kitas. Šventiniai renginiai neapsiriboja tik vizualiniais pokyčiais – žaidėjams siūlomos loterijos, riboto laiko užduotys ir unikalūs apdovanojimai, kurie kuria šventinę atmosferą ir stiprina bendruomeniškumą.

„Žaidimų sėkmę lemia tai, kad tai yra daugiasluoksnė kūrybinė platforma, kurioje susilieja realybės ir virtualumo ribos. Jei tai daroma profesionaliai ir su dėmesiu kiekvienai detalei, lauk gero rezultato“, – apibendrina P. Katkevičius.