Ne veltui kūrėjus žiniasklaida vadina mados orakulais. Tereikia Romoje nukeliauti į Ispanijos aikštę, pažvelgti į „Dolce&Gabbana“ butiko vitriną ir kitų metų filosofija aiški.

Pernai rašiau apie juodo gipiūro vyrų ir moterų drabužius, šarvuočių padais aulinukus lytis ištrynusioje spintoje. Ir lyg šviesą tunelio gale – ištikimybę savo seniausioms tradicijoms. Pamenate, vyrai – dailūs atletai išlavintais raumenimis ant „vėžlio šarvo“ torso vilkėjo tarsi močiutės rankomis nerto balto gipiūro marškinius ir lyg Madonos kūną apnuoginančias peršviečiamas mezginių kelnes. Tarsi kapituliuodami? Pasiduodami priešui ir paliaubomis? Ar tik ne taip pasibaigs metai?

Kitąmet pirma, ką teks sulaužyti, tai tradicijos. Ne veltui mada drąstiškai keičiasi, vyniodamasi spirale.

Man nebus sunku paaiškinti mados naujieną. Ne todėl, kad su mada buvau kartu tris dešimtmečius. Aš dievinu tiesiog šifruoti idėją. Štai kad ir „Bvlgari“ – vienų garsiausių Italijos mados namų reklamą. Štai ką jie padarė. Jie išdrįso laužyti šimtametes itališkas grožio tradicijas. „Bvlgari“ reklamos veidas – ne tobulų formų, kaip mados pasaulyje įprasta, manekenė, o likimo suluošinta moteris. Ji garsi olimpinė čempionė. Italės Veronica Yoko Plebani negalia – tarsi specialiai „Bvlgari“ paryškinta po padidinamuoju stiklu. Išvarpyta ligos ranka tai – geriausias reklamos fonas raudonojo aukso su deimantais apyrankei.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)