„Delfi“ sulaukė skaitytojos komentaro apie šią reklaminę kampaniją.
„Esu šios juvelyrikos gerbėja, seku juos instagrame ir pamačiusi tokią reklamą nustebau. Drąsu! Tokia buvo pirma mintis. Man tikrai patiko realizmas joje, nedaug kas drįsta rodyti tokius intymius žmogaus gyvenimo momentus. Patiko. Šokiruojanti iš pirmo žvilgsnio, bet gerąja prasme“, – rašė moteris.
Kita „Delfi“ apklausta papuošalų mėgėja teigė įžvelgusi ir seksualinių aliuzijų.
„Suplėšytos pėdkelnės ar per veidą nubėgusi balta dantų pasta... Man iškart asocijuojasi su seksu. Ryšku. Įdomu, kaip Lietuva, tokia kukli šalis, tą priims“, – svarstė ji.
Juvelyrikos namų, sukūrusių minėtą reklamą, „Mellow Jewellery“ įkūrėja ir meno vadovė Melita Rus atsakė į klausimus apie reklamos koncepciją bei poveikį.
– Jūsų reklaminė kampanija atrodo itin drąsi, provokuojanti. Ar aliuzijos į seksualinius dalykus – tyčinės, ar galvoje turėta galbūt visai kas kita?
– Manau mūsų reklaminė kampanija labiau konceptualiai stipri nei drąsi. Tai, ką sukūrėme drauge su komanda (kolekcijos kūrėja ir idėjos autore Melita Rus, fotografu Vaidu Jokubausku, vizažiste Mari Mat, plaukų stiliste Emilija Šimukauskaite bei videografe Paulina Stasiūnaite – Nepilkas Vilkas), yra profesionali, nuoširdi ir unikali kūrybinė juvelyrikos kampanija, pasakojanti apie kiekvieno iš mūsų kasdienybę, aplinkos normų ankštumą ir kviečianti „Mellow“ juvelyriką patirti kaip asmenybės ir kasdienybės neatsiejamą dalį. Tarsi antrą odą. Tarsi kasdienę realybę: būties nuovargį ir žavesį, pasikartojančias teigiamas ir neigiamas emocijas.
Todėl kampanijoje matomos scenos iš kasdienio žmogaus gyvenimo ir rutinos: dantų valymas, skalavimas, prausimasis, rengimasis apatiniais, pėdkelnėmis, kurios dažnai suplyšta, pavargę paakiai ir bandymas juos paslėpti paakių kompresu, nosies krapštymas, ašaros, veido kaukė, rąžymasis, buvimas soliariume ar ausų kištukai, norint nutildyti aplinką. Taigi klausimas apie seksualines aliuzijas atrodo gan nesusisijęs su mūsų išpildyta koncepcija.
– Ar nebuvo baimės, kaip sureaguos klientai, prieš išleidžiant reklamines nuotraukas?
– Esame nišinės juvelyrikos kūrybos namai, kuriuos į priekį veda aukštąjį meninį išsilavinimą turinti ne vieno tarptautinio konkurso dalyvė bei vieno didžiausių Europoje mados talentų konkurso „International Talent Support“ juvelyrikos krypties finalistė dizainerė Melita Rus. Džiaugiamės, kad mus renkasi išsilavinę, išprusę ir kosmopolitiški žmonės, gebantys kritiškai mąstyti ir vertinti aplinką.
Šią kampaniją nemaža dalimi ir įkvėpė mūsų kūrybą perkantys žmonės, kurie mūsų juvelyrinius gaminius įsileidžia į savo svarbius gyvenimo momentus bei padaro juos savo kasdienio gyvenimo dalimi: mūsų dirbinius renkasi sužadėtuvėms, vedyboms, svarbioms sukaktims paminėti ar tiesiog švęsti kasdieną. Taigi jokios baimės nejautėme, nes buvome tikri, kad šis daug kūrybinės energijos pareikalavęs projektas bus priimtas teigiamai ne tik esamų, bet ir naujų klientų, ir mūsų kūrybos sekėjų.
– Kokių reakcijų sulaukėte? Neseniai Lietuvoje dėl kelių reklamų buvo kilę skandalų – galbūt irgi sulaukėte nepasitenkinimo? Ar priešingai – pagyrimų?
– Sulaukėme labai daug malonių reakcijų, pagyrimų, sveikinimų. Džiaugiamės, kad mūsų pasakojama idėja labai aiškiai „nusiskaitė“ esamai auditorijai ir pritraukė nemažai naujos. Pagrindinis tikslas buvo ne tik sukurti juvelyrinių dirbinių kolekciją, bet ir perteikti ją kūrybiškai, konceptualiai. Nesinorėjo sukurti dar vienos, nieko nepasakojančios juvelyrinių dirbinių fotosesijos, nes kam kalbėti, jei neturi ką pasakyti ir negebi skatinti diskusijos. Todėl viskas, ko sulaukėme, tai teigiama reakcija ir sveikinimai sukūrus Lietuvoje dar nematyto lygmens juvelyrikos kampaniją.
– Gal galėtumėte pasakyti kelis aprangos derinius su jūsų papuošalais?
– Mūsų kuriami sidabro, aukso ir brangakmenių juvelyriniai gaminiai neturi būti derinami prie skirtingų drabužių derinių, metų laikų ar progos, nes jie tiesiog yra asmenybės dalis. Taigi mūsų dirbinius kviečiame rinktis ne pagal drabužių derinius, o pagal tai, koks papuošalas atspindi asmenybę, vertybes ir asmeninį gyvenimo būdą bei stilių. Kiekvienas mūsų papuošalas – tai priminimas apie kasdienos paprastumą, dienos ir nakties cikliškumą ir tai, kad mes realybėje susiduriame su tais pačiais sklandumais bei nesklandumais.