Tačiau jeigu rimtai, tai kvapų maišymas yra labai senas eksperimentas, tik dažniau baigiasi nesėkme, negu triumfu.
Daug kas mano, kad kvapus kombinuoti yra paprasta, juo labiau kad yra net tokia praktika, angliškai vadinama „layering“ (sluoksniavimas), kuri tam tikrais atvejais padeda pasiekti didesnį intensyvumą. Pardavėjai tai siūlo lengvatikiams, nes kam parduoti vieną flakoną, kai gali du. Ypač tinka citrusiniams.
Pavyzdžiui, Joe Malone prekės ženklo kvapai (ne visi, bet daugelis) turi skandalingai blogą išliekamumą. Štai vienas pavyzdys: Basil and Neroli (bazilikas ir nerolis), rašiau apie juos DELFI „Užkalnis: šie kvepalai patiks tiems, kas mėgsta Italiją ir Kalėdas“ https://www.delfi.lt/stilius/vyrams/uzkalnis-sie-kvepalai-patiks-tiems-kas-megsta-italija-ir-kaledas-88993287.