Tada pirkite tokius kvepalus, kurie padarys įspūdį savo etikete ir buteliuku, kai juos ryte vonios kambaryje ras jaunoji draugė, kuri užėjo pasižiūrėti filmo ir liko nakvoti.

Jei žiūrite internetinių valkatų ir turgaus šmugeliautojų bei kvepalų dėdžių reklamikes, kur ubagams ir ubagėms parduoda padielkas ir replikas iš languotų gariūninių maišų, tai nepamirškite: net jei jums pačiam skirtumas nebus užčiuopiamas, tačiau bet kuri moteris, kuri turi kažkokius standartus, pamačiusi tuos no-name flakonėlius supras, kad bendrauja su neperspektyviu vyru, kuris tikriausiai profilio nuotraukai fotografuojasi prie draugo automobilio. Kokia iš tokio nauda?

Retas kuris parfumerijos prekės ženklas, išskyrus gal Chanel, taip daug nesako apie tai, kad pinigų reikia – pinigų yra, yra Tom Ford. Įkurta pasipūtusio ir ekscentriško dizainerio Tom Ford, kuris yra „parfumerijos kreatyvinis direktorius“, bet pats nemoka kurti kvepalų, ši markė buvo ir yra žiauriai sėkminga. Ypač tiems, kam reikia institucinės validacijos ir „kokybės ženklo“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)