Kai kurie vėlyvieji Paco Rabanne vardu pavadinti kvepalai, tokie, kaip One Million, yra kičo ir turgaus estetikos viršūnė, pamėgti socialiai nuskriaustos ir protiškai sukuklintos marozų ir budulių subkultūros visoje buvusios Sovietų Sąjungos teritorijoje, kaip treningas su trim paloskėm, derinamas prie smailianuosių juodų lakierkų ir pozavimas nuotraukoms pritūpus prie svetimų automobilių. Jeigu lietuviška provincijos kiaunė su tokiu susipažindavo prie kebabų kiosko ir prasidėdavo draugystė, tas padarėlis smirdėdavo prakaitu ir Paco Rabanne One Million, ir visi galėjo matyti, kad jau formuojasi nauja sociumo ląstelė Lietuvos genetinio baseino dumbliname dugne.

Ne ką geresnis buvo šlykščioje beskonėje taurėje supakuotas Invictus („Seksas ir tuštybė parduoda kvepalus kvailiams“ https://www.delfi.lt/stilius/vyrams/uzkalnis-seksas-ir-tustybe-parduoda-kvepalus-kvailiams-88607395). Čia ne mada ir ne inovacija, o diletantiškas pasityčiojimas.

Susiję straipsniai
Rekomenduojame
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės