Pranešime spaudai rašoma, kad kiekviena įstaiga vilioja pacientus, prisistatydama kaip geriausia, tačiau po apsilankymo pas odontologą dažnam tenka nusivilti paslaugomis: vienam nepatinka gydytojo darbas, kitam jo bendravimas, trečio netenkina kabineto tvarka. Tad į kokias detales reikia atkreipti dėmesį, renkantis kliniką dantų gydymui?
Odontologijos klinikų tinklo MALO CLINIC | DPC įkūrėjas ir implantuojantis gydytojas Simonas Bankauskas pasakoja, kad jau seniai praėjo tie laikai, kai buvo vertinama vien tik gydytojo kompetencija – dabar pacientai reikalauja visos paslaugų paletės. „Gali būti pats geriausias specialistas, bet jeigu tavo kabinete bus aptrupėjusios sienos ar būsi nuolat susiraukęs, pas tave niekas nenorės eiti gydytis“.
Estetiška aplinka
Vienas svarbiausių aspektų, kurį vertina pacientai – tai jauki, maloni ir estetiška aplinka. Klinikos turi išsiskirti erdviais kabinetais, tvarkinga, švaria, atitinkančia visus higienos ir ergonomikos reikalavimus aplinka, suteikiančia komfortą gydomiems žmonėms. Turi būti įrengti patogūs laukiamieji, kur pacientai, klausydami lengvos muzikos, gurkšnodami arbatą ir skaitydami spaudą, gali laukti savo procedūros. Žmonės vis dar bijo odontologų, todėl reikia stengtis sukurti malonią atmosferą, kuri nesukeltų papildomo streso. Tokias klinikos savybes ypač vertina mažesnių miestų gyventojai, nes ne visur galima taip jaukiai jaustis atėjus pas dantų gydytoją.
Technologijos kokybiškam darbui
Klinika privalo turėti naujausią aparatūrą, kuri labai palengvina gydytojų darbą ir užtikrina gydymo tikslumą. Turėdami tokią techniką, gydytojai negydo „aklai“, o remiasi pačiais naujausiais odontologijos pasiekimais. Tyrimų diagnostikai, esant sudėtingesnėms dantų situacijoms, ypač padeda 3D kompiuterinis tomografas. Šiuo aparatu atlikta trimatė nuotrauka yra pati informatyviausia ir tiksliausia diagnostinė priemonė, naudojama planuojant dantų implantaciją, chirurgines procedūras, ortodontinį gydymą. Ji padeda įvertinti kaulo tankį ir iš anksto numatyti sritis, kuriose geriausia sriegti implantus. Atliekant chirurgines operacijas rekomenduojama naudoti aukštos raiškos integruotą kamerą, filmuojančią ir perduodančią visus vaizdus tiesiogiai į ekraną. Taip nuotoliniu būdu netgi galima konsultuotis su užsienio kolegomis sudėtingų operacijų metu.
Nuosava laboratorija
Klinikų tinklas MALO CLINIC | DPC gali pasigirti, turintis nuosavą dantų technikų laboratoriją. Tokiu būdu pacientui sutrumpėja gydymo laikas, nes dantys yra pagaminami greičiau, gydytojai dažnai kontaktuoja ir tiesiogiai konsultuojasi su dantų technikais, dėl to mažėja klaidų tikimybė, o pacientui tenka rečiau lankytis pas odontologą. Ypatingais atvejais yra naudojamas specialus skeneris, kuris padeda daug tiksliau pagaminti dantis. Paciento burna yra nuskenuojama, o nuotrauka iškart persiunčiama laboratorijai, kurios darbuotojai nedelsiant imasi dantų modeliavimo darbų.
Žinios, paremtos pasauline patirtimi
Tarptautinė patirtis – didelis privalumas. Rinkitės kliniką, kuri gali pasigirti ilgamete patirtimi, filialais užsienyje. Tokių istaigų darbuotojai nuolat semiasi žinių iš tarptautinio lygio specialistų, siunčia savo komandos narius stažuotis užsienyje, mokytis naujausių odontologijos pasiekimų.
„Mes turėdami ypač sudėtingus atvejus, visuomet galime greitai pasikonsultuoti su užsienio gydytojais ir kartu rasti patį geriausią sprendimą pacientui. Paulo Malo dėka dabar galime pasiūlyti inovatyvų sprendimą žmonėms, netekusiems visų dantų – jo sukurta metodika „All-on-4“ (liet. „visi ant keturių“) leidžia atlikti pilną visos burnos dantų atkūrimą itin greitai, saugiai ir paprastai. Vos per vieną dieną žmonėms gali būti atkurti visi dantys, taip atstatant kramtymo ir estetinę funkcijas, bei nenaudojant sudėtingų kaulo priauginimo procedūrų“, - aiškino S. Bankauskas.
Nuoširdus rūpestis pacientu
Geri odontologai visuomet labai asmeniškai rūpinasi pacientais ir jų sveikata. Klientas nusipelno, kad klinikų darbuotojai su juo bendrautų kaip su lygiaverčiu kolega ir partneriu. Kliento teisė gauti visą dominačią informaciją, ją išgirsti kuo paprasčiau, gauti kelias alternatyvas, dėl kurių galutinį sprendimą visuomet priims pats pacientas.