„Netikėtai rugpjūčio 20 d. pavyko rasti vietą pas specialistą, tačiau suglumino kitos spalvos šriftu esantis įrašas „Brangiau kainuojanti paslauga su šeimos gydytojo siuntimu“. Negana to, eilėje reikėtų laukti iki spalio mėnesio. Sunku suprasti kaip veikia mūsų medicinos sveikata ir kaip ji rūpinasi mūsų piliečiais“, – portalui Delfi rašė moteris, atsiuntusi tai patvirtinančią e. sveikatos ekrano nuotrauką.
Valstybinė ligonių kasa ne kartą įspėjo gyventojus apie gydymo įstaigose neteisėtai renkamus papildomos mokesčius. Tad pasidomėjome, ar tai yra vienas iš tų atvejų, kuomet pacientas mokėti neturėtų.
Valstybinės ligonių kasos Ryšių su visuomene skyriaus vyriausioji specialistė Vita Lyskoitienė portalui Delfi atsakė: „Reaguodama į situaciją, Klaipėdos teritorinė ligonių kasa kreipėsi į UAB „Baltic Medics“ raštu, prašydama paaiškinti, kodėl iš pacientų imamos priemokos. Kadangi gydymo įstaigos atsakymas netenkino, nuspręsta atlikti patikrinimą dėl sveikatos priežiūros paslaugų, kurias apmoka Privalomasis sveikatos draudimo fondas, teikimo.
Privalomuoju sveikatos draudimu apdraustam pacientui turėtų būti galimybė gauti visiškai nemokamą paslaugą, o „brangiau kainuojanti paslauga“ turėtų būti ne kaip vienintelis pasirinkimas, bet kaip alternatyva“, – nurodė VLK atstovė.
Portalas Delfi kreipėsi ir į UAB „Baltic Medics“, kur mama bandė užregistruoti savo vaiką. Bendrovės atstovai žadėjo į užklausą atsakyti, bet kol kas atsakymo sulaukti nepavyko. Gavę atsakymą, tekstą papildysime.
Primename, kad tai – ne pirmas atvejis, kuomet klaipėdiečiai susiduria su sunkumais, bandydami užregistruoti pas kardiologą vaikus. Prieš metus portalas Delfi aprašė karčią Šarūno patirtį. Vyrui buvo sunku rasti vaikų kardiologą net ir privačiose klinikose. Jo istoriją galite paskaityti čia.
Taip pat prieš pusantrų metų portalas Delfi rašė apie tai, kaip klaipėdiečiai žiemą šalo lauke, laukdami gyvoje eilėje, kad gautų talonėlį pas kardiologą. Apie tai galite paskaityti čia.