Kaip skelbia Valstybinė ligonių kasa (VLK), pastebėta, kad paskutinius dvejus metus daugiausia pažeidimų nustatoma teikiant ambulatorinės slaugos paslaugas namuose. Tikrinant šias paskutiniu metu labai aktyviai teikiamas ir žmonėms labai reikalingas paslaugas, randama daug ir įvairių pažeidimų, pavyzdžiui, apmokėti pateiktos nesuteiktos paslaugos: pacientas gydomas ligoninėje, tačiau paslaugos jam „teikiamos namuose“, vienas darbuotojas pateikia apmokėti 50–200 paslaugų per dieną, skambutis pacientui pateikiamas apmokėjimui kaip namuose suteikta paslauga ir pan.

Visgi patys medikai po tokių patikrų sakė, kad dažnai pažeidimai įvyksta dėl e.sveikatos prasto veikimo. Pavyzdžiui, vienas iš VLK kaltinimų, kad vienas darbuotojas suteikia iki 200 paslaugų per dieną. Tačiau gydytojai sako, kad iš tiesų 200 pacientų per dieną atsiranda tada, kai e.sveikatoje duomenis medikas tvarko po darbo ar kitą dieną, mat dėl nuolatinių sistemos trikdžių negali to padaryti iškart.Į kitą kaltinimą, kad ambulatorinės paslaugos „suteikiamos“, kai pacientas yra stacionarizuotas, gydytojai viešoje erdvėje komentavo, kad tokiu atveju „pacientas gydytojo specialisto konsultacijos laukė 3 mėnesius ir kaip tik šiuo metu yra stacionare dėl kitos savo ligos. Taigi nepraleisi savo ilgai laukti vizito pas išsvajotą gydytoją. Tai kas čia kokią žalą sukėlė?“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)