Advokatas Antanas Jonikaitis pažymi, kad atvejai, dėl kurių žmonės teikia skundūs, būna įvairūs – dėl netinkamai paskirto gydymo, netinkamai atliktų tyrimų, netinkamai atliktos operacijos ir kt.
Viena pagrindinių gydytojo profesinių atsakomybių – jis turi veikti maksimaliai rūpestingai ir atidžiai. Pasak A. Jonikaičio, praktikoje ginčai dažnai būtent ir kyla svarstant, ar medikas konkrečioje situacijoje buvo maksimaliai rūpestingas, ar ne.
„Kai perkate batus, galite reikalauti, kad jie būti tinkami. Iš gydytojo reikalauti, kad jis tikrai jus išgydytų, nėra įmanoma. Gydytojas turi elgtis maksimaliai rūpestingai ir atsakingai. Čia ir prasideda visi ginčai“, – sako advokatas.
Apie tai, ką daryti ir kur kreiptis, jei likote nepatenkintas medikų paslaugomis – įraše.