Pirminiais duomenimis ligoniams buvo diagnozuotas ūmus gastroenteritas, rašoma pranešime spaudai.

Atlikus patikrinimą įstaigos maitinimo filiale nustatyta, kad patalpoms trūko tvarkos ir švaros, dalis valymui skirto inventoriaus buvo nekokybiškai išplauta. Siekiant išsiaiškinti galimas susirgimų priežastis ir įvertinus pavojų infekcijai išplisti, Druskininkų VMVT laikinai sustabdė maitinimo filialo veiklą, kol bus atliktas patalpų ir gamybos inventoriaus generalinis valymas bei dezinfekcija.

Be to, atrinkti maisto produktų, vandens, nuoplovų nuo darbinių paviršių mėginiai laboratoriniam ištyrimui, įmonės darbuotojai, dirbę su maistu, taip pat nukreipti sveikatos patikrinimui.

Tyrimas tęsiamas toliau, aiškinamasi, ar infekciniai susirgimai kilo dėl netinkamo maisto tvarkymo maitinimo bloke ar buitinio kontakto metu.

DELFI trečiadienio rytą susisiekus su Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos Alytaus departamento Užkrečiamųjų ligų skyriaus vedėja Janina Dvilinskienė ji teigė neturinti duomenų, kad šiuos apsinuodijimus jungtų ta pati priežastis.

„Ligoninėje hospitalizuotų asmenų nebuvo. Jie kreipėsi į Priėmimo skyrių, buvo paleisti. Jų negalavimai tai buvo viduriavimas, pykinimas, vėmimas, penki jų - karščiavo. Pradėtas tyrimas, imtasi visų infekcijos plitimą ribojančių priemonių. Sunku pasakyti priežastį, nes bendro, pacientus vienijančio faktoriaus nėra - jie valgė įvairų maistą“, - teigė skyriaus vedėja.

Pašnekovės teigimu, šie 7 žmonės sunegalavo pirmadienį.

„Grand SPA Lietuva“ direktorius Šarūnas Abramavičius DELFI atsiųstame paaiškinime patvirtino, kad nuo nuo pirmadienio vakaro 7 viešbučio svečiai pajuto negalavimo simptomus ir kreipėsi medicininės pagalbos.

„Kol kas šių negalavimų priežastis nenustatyta, tačiau ėmėmės visų įmanomų priemonių, kad padėtume sunegalavusiems klientams ir apsaugotume kitus savo svečius.

Visų pirma, glaudžiai bendradarbiaujame su visuomenės sveikatos centro specialistais ir Druskininkų maisto ir veterinarijos tarnyba, remiamės jų rekomendacijomis ir vykdome jų nurodymus.

Nedelsiant dezinfekavome susirgusių klientų kambarius, vieno restorano gamybinėse patalpose atlikome generalinį patalpų valymą ir pasamdėme profesionalią dezinfekavimo įmonę, kuri atliko pilną šių patalpų ir įrangos dezinfekciją. Taip pat dedame visas pastangas, kad patikslinti klientų negalavimo priežastį: yra paimti pakartotiniai vandens ir nuoplovų mėginiai, taip pat besiskundžiančių klientų ir visų virtuvės darbuotojų mėginiai mikrobiologiniams tyrimams atlikti“, - teigė jis.

Š. Abramavičiaus žiniomis, šiuo metu naujų negalavimo atvejų nėra, vakar besiskundę klientai yra ambulatoriškai prižiūrim ir šiandien jaučiasi žymiai geriau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)