Kaip pasakoja Kristina, savo dukrą, kuri serga cukriniu diabetu, papildomai drausdavo jau ne vienerius metus.

„Kelerius metus iš eilės draudėmės, yra nemažai sutarčių, ir mūsų pačių, ir būsto“, – sakė moteris.

Šiais metais sutartį su „Lietuvos draudimu“ vėl norėjo pratęsti, tačiau draudimas tai daryti atsisakė.

„Dabar mūsų atstovė paskambino ir pasakė, kad sutartis nebepratęsiama. Nepasakė taip tiesiogiai, kad dėl diabeto, bet leido suprasti. Kelerius metus buvo tos sutartys ir viskas buvo gerai, o dabar staiga kažkas pasidarė nebegerai. Nei traumų turėjome, nei išmokų, nieko nebuvo“, – kalbėjo Kristina.

Norėdama išsiaiškinti, kas nutiko, moteris įmonei parašė laišką. Tačiau ir po jo paaiškinimo negavo.

„Parašiau laišką, bet atrašė, kad pasilieka teisę be paaiškinimo nepratęsti sutarčių. Ieškosime kito draudimo, bet kiek žinau, dažnai lieka tik kaupiamieji draudimai, o jiems ne visi turi pinigų“, – sakė pašnekovė.

Moters teigimu, cukriniu diabetu sergantys vaikai tam tikra prasme yra dar geriau apsaugoti nei nesergantys, tad toks atsisakymas sukelia labai daug klausimų.

„Vaikai, sergantys cukriniu diabetu, yra su insulino pompomis, gliukozės matuokliais, jie kaip tik labiau apsaugoti nuo visokių blogybių, o dabar pasidaro taip, kad jie nedraudžiami. Draudimo sutartis buvo visai paprasta, nuo nelaimingų atsitikimų“, – kalbėjo Kristina.

Po savo pasidalinimo patirtimi socialiniuose tinkluose, Kristina sulaukė ir kitų mamų patirties.

„Vėliau sulaukiau kitų žmonių žinučių, kad tikrai nedraudžia, jei vaikas sėdi vežimėlyje, turi širdies problemų ir panašiai. Tai tam tikra diskriminacija. Cukriniu diabetu sergantys vaikai gyvena normalų gyvenimą, turi būtinai sportuoti, nes tai padeda kontroliuoti ligą. O su sportu gali visko nutikti. Kai sportas ekstremalesnis, draudimas būna brangesnis, bet čia išvis net nedraudžia“, – pykčio neslėpė mergaičių mama.

Komentaro nesuteikė dėl duomenų apsaugos

Susisiekėme su „Lietuvos draudimu“ ir paklausėme, ar iš tiesų gali būti taip, kad sutartis nutraukiama dėl lėtinės ligos. Visgi tikslaus atsakymo įmonė taip ir nepateikė.

„Šiuo atveju reikėtų pabrėžti, kad konkrečių atvejų komentuoti negalime dėl asmens duomenų apsaugos. Kalbant apie asmens draudimo paslaugą, kiekvienas kliento atvejis yra vertinamas individualiai. Pati liga nėra priežastis nedrausti kliento. Priimant sprendimą dėl draudimo paslaugos pratęsimo, yra vertinama įvairių rizikos faktorių visuma.

Pasitaiko atvejų, kai būna nustatomi nauji ar papildomi rizikos veiksniai, kurie gali turėti reikšmingos įtakos kliento sveikatos būklei. Visada siekiame būti atviri ir klientui norime pasiūlyti tik tokius sprendimus, kurie, įvertinus rizikų visumą, atlieptų klientų lūkesčius“, – atsakyme rašė Komunikacijos vadovas Saulius Abraškevičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)