45-erių metų kompanijos inžinierius dirbo prie „Toyota Camry“ hibridinio automobilio projekto, o laikotarpiu prieš mirtį buvo atsakingas už kompanijos logistiką Detroito automobilių parodoje.
Deja, parodos vyriškis nesulaukė – mirė dieną prieš išvykstant į ją. Jo žmonos teigimu, inžinierius daugybę savaičių dirbdavo ne tik 40 val. per savaitę, tačiau ir savaitgaliais bei naktimis, nuolat buvo siunčiamas į komandiruotes.
Mirusio inžinieriaus šeima gaus specialią išmoką iš kompanijos, o „Toyota“ prisižadėjo „labiau rūpintis savo darbuotojų sveikata“.
Tai jau ne pirmas atvejis, kai „Toyotos“ darbuotojai miršta nuo per didelio darbo krūvio. Žmogaus ir darbuotojų teisių organizacija „National Labor Committee“ yra pareiškusi kompanijai kaltinimus dėl grubių žmogaus teisių pažeidimų ir darbuotojų išnaudojimo atvejų.