Nesusipratimų dėl e. sveikatos kilo ir vilnietei Sandrai, vienoje gydymo įstaigoje užregistravusiai savo atžalą pas gydytoją specialistą.

Moteris pasakojo, kad vizito išvakarėse nusprendė patikrinti e. sveikatoje, ar viskas tvarkoje, nes dieną prieš tai nuvykusi į gydymo įstaigą sužinojo, kad paciento registracijos nėra, nors Sandra vaiką tikrai buvo užregistravusi. Taigi, vaikas buvo perregistruotas pas gydytoją kitai dienai.

Tačiau atsidariusi e. sveikatą moteris nustebo: ten buvo įrašyta, kad pacientas pas gydytoją tą rytą jau lankėsi.

„Skambinu į kliniką, sakau: „Mes pas jus ryte nebuvome, bet e. sveikata rodo apie vizitą“. Registratūros darbuotojas buvo labai malonus ir nepatingėjo man paaiškinti, kas nutiko. Jis sakė, kad taip yra, nes keistai veikia e. sveikata – vos klinika atsiveria paciento duomenis, kad sutvarkytų dokumentus, tai fiksuojama kaip apsilankymas. Tokie dalykai, kaip sakė darbuotojas, glumina žmones ir aš esu ne pirma, kuri dėl to jam skambinau“, – pasakojo Sandra.

Moteris sakė, kad ir šįkart prie planuojamų vizitų apsilankymas nebuvo įrašytas ir žinutės apie vizitą negavo, bet registratūros darbuotojas patikino, kad klinika jų lauks, nes registravo pacientę jie patys, tad pas juos viskas yra pažymėta.

„Labai patogu daug dalykų per e. sveikatą tvarkytis, bet tokie dalykai glumina“, – sakė Sandra.

Už e. sveikatos veiklą atsakingo „Registrų centro“ atstovas spaudai Mindaugas Samkus, paprašytas komentaro, atsakė: „Visus duomenis apie pacientų vizitus sveikatos priežiūros įstaigose į e. sveikatos sistemą įveda, koreguoja ir gali panaikinti tik sveikatos priežiūros įstaigų specialistai. Kiekvienas specialisto veiksmas yra fiksuojamas, pavyzdžiui, norint atsidaryti paciento ligos istoriją, būtina prieš tai įvesti apsilankymą – šie veiksmai atsispindi sistemoje. Taip yra dėl to, kad nebūtų piktnaudžiavimo atvejų. Jei vizitas yra su gydytojo siuntimu, tuomet siuntimas tampa panaudotas.

Mindaugas Samkus

Neturėdami konkretaus asmens duomenų, negalime detaliau pakomentuoti konkretaus atvejo.

Visais atvejais pacientams rekomenduojama konsultuotis su savo gydymo įstaiga, kuri gali detaliau paaiškinti visus įrašus paciento e. sveikatos paskyroje. Savo praktikoje nesusiduriame dažnai su atvejais dėl neteisingai įvestų apsilankymo formų panaikinimo“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją