Viena jų šiandien visuomenei pristatyta sostinės prekybos centre BIG. Tai vaistinė, kurioje šalia įprastų vaistinei prekių, daugiau nei keli tūkstančiai kosmetikos produktų, rašoma pranešime spaudai.
„Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė sako, kad iki metų pabaigos įmonė žada gyventojams pristatyti penkias tokio tipo vaistines.
„Grožio vaistinė – dar vienas sprendimas siekiant mūsų klientams būti tikruoju grožio ir sveikatos partneriu. Šis vaistinės modelis naudojamas daugelyje didžiųjų pasaulio miestų, Lietuvoje jo kol kas nebuvo, todėl tikimės, kad klientams patiks čia lankytis“, - idėją pristato I. Damulienė.
Pasak jos, į pirmąją Vilniaus BIG prekybos centre atidarytą grožio vaistinę įmonė investavo daugiau nei 200 tūkstančių eurų ir planuoja, kad investicijos atsipirks per 4,1 metų. Dėl naujo vaistinės formato įmonė įdarbino ir papildomą kosmetikos prekes išmanančių konsultantų skaičių. Visiems šios vaistinės darbuotojams dizainerė Agnė Kuzmickaitė sukūrė aksesuarą – originalią skarelę.
„Tam, kad mūsų sumanymas būtų sėkmingas, papildomai pradėjome bendradarbiauti su 8 naujais verslo partneriais, įsivedame 35 naujus prekės ženklus, iš viso daugiau nei 3000 naujų prekių, kurių kol kas nėra jokioje kitoje mūsų vaistinėje“, - teigia įmonės vadovė.
Tarp kosmetikos produktų išskiriami prekės ženklai, kurių Lietuvos rinkoje iki šiol nebuvo – „Aroma Works“ ir „Apivita“, naujos formulės kapsulės „Martiderm“, nanotechnologijų pagalba sukurta kosmetika „Sesderma“, pasaulio kultūros ir kvapai „Theme“, seniausias pasaulyje vyriškas prekės ženklas „Vergulde Hand“ ir įvairūs kiti.