Abi institucijos nusprendė supaprastinti konsultacijų procesą telefonu. Paslauga veikia taip: jeigu gyventojas skambina į Užimtumo tarnybą, bet turi klausimų, susijusių su ligonių kasų veikla, skambutis tiesiogiai perjungiamas VLK konsultantui. Tuo pačiu principu, jeigu paskambinus į VLK prireikia Užimtumo tarnybos specialistų konsultacijų, skambutis nukreipiamas į Užimtumo tarnybą. Tokiu būdu taupomas laikas – gyventojams nebereikia skambinti pakartotinai, kad gautų atsakymus į rūpimus klausimus.
„Reaguodami į besikeičiančius klientų poreikius, siekiame, kad mūsų konsultacijos būtų greitos, patogios ir efektyvios. Dažnai pastebime, kad gyventojams nėra aišku, kuri įstaiga atsakinga už tam tikrus klausimus, todėl dabar, esant poreikiui, galime iškart nukreipti skambutį Užimtumo tarnybos specialistams. Ši skambučio peradresavimo paslauga ne tik padės gyventojams sutaupyti laiko, bet ir leis vienu skambučiu gauti išsamias paslaugas iš abiejų institucijų,“ – teigia VLK Elektroninių paslaugų skyriaus vedėja Rolanda Jonuškienė.
Pasak jos, kasdien gyventojus konsultuojantys ligonių kasų specialistai sulaukia apie pusę tūkstančio skambučių įvairiausiais klausimais.
Skambinant ligonių kasų fiksuoto ryšio informacijos numeriu +370 5 232 2222, suteikiama bendro pobūdžio informacija apie sveikatos priežiūros paslaugas, jų apmokėjimą, kompensuojamus vaistus ir medicinos pagalbos priemones, dantų protezavimo paslaugas, konsultuojama dėl sumokėtų mokesčių gydymo įstaigose teisėtumo, Europos sveikatos draudimo kortelės naudojimo ir kitų paslaugų, kurių išlaidas apdraustiesiems kompensuoja ligonių kasos.
„Dažniausiai sulaukiame klausimų apie registraciją Užimtumo tarnyboje, bedarbio statuso suteikimą, o kartu ir apie privalomąjį sveikatos draudimą. Šia tema iki šiol galėjome suteikti tik bendrojo pobūdžio informaciją bei nurodyti kontaktinį numerį, kuriuo klientai galėtų sužinoti daugiau. Naujasis sprendimas leis greičiau net kelioms organizacijoms pateikti atsakymus į klausimus, o vieno langelio principas užtikrins aukščiausią paslaugų kokybę“, – atkreipė dėmesį Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyriaus vedėja Vaida Urbanskienė.
Klientai kviečiami susisiekti su Užimtumo tarnyba bendruoju konsultacijų numeriu +370 5 250 0883. Kasdien juo specialistai suteikia informaciją mažiausiai tūkstančiui gyventojų.
Prieš metus analogišką vieno skambučio paslaugą VLK įdiegė drauge su „Sodra“.