Pardavimo specialistai dažnai pritrūksta kompetencijos klausinėdami ir besiaiškindami kliento poreikį bei ypatingai retai geba išryškinti produkto ar paslaugos naudas klientui suprantamu būdu.
Aida Baranauskaitė
6 straipsnių
Svarbiausia - atsirinkti teisingus žmones bei sudaryti tokią aplinką, kuri juos įgalintų tinkamai elgtis.
Pirmiausia - atsakykite sau, su kuo susitinkate? Senu, nauju klientu? Būtinai įvertinkite įsipareigojimų vykdymą klientui. Ar visuomet yra aiškus kiekvieno susitikimo tikslas?
Aptarnavimas apima procesą nuo pasisveikinimo iki pokalbio su klientu užbaigimo. Kuo svarbios nuostatos, įsitikinimai, kuriuos turi klientų aptarnavimo specialistai? Kokius įgūdžius reikia vystyti?
Aktyvus klausymas - dėmesio ir rūpesčio klientui parodymas. Tai padeda pilnai suvokti jo poreikį bei leidžia klientui nekartoti kelis kartus tos pačios informacijos.
Kuo esame panašūs ir kuo norime išsiskirti, siūlydami savo produktus rinkoje? Kodėl svarbu yra ir paties pardavimo žmogaus gebėjimai?