Iki dešimtmečio pabaigos Lietuvoje numatoma turėti 60 tūkst. elektromobilių įkrovimo vietų, o ilgainiui šios infrastruktūros prieinamumo klausimas liks tik praeities prisiminimu, sako ekspertai ir rinkos dalyviai. Vis dėlto kol kas netrūksta iššūkių, tarp kurių yra atsiskaitymo tipai, daugiabučių ir...
Andrius Šeršniovas
10 straipsnių
Artėjant automobilių su vidaus degimo varikliais eros pabaigai, ekspertai sako, kad šalis vis dar nėra pasiruošusi rimtam elektromobilių proveržiui, o valdžios planus lietuvius persodinti į elektra varomas transporto priemones gali stabdyti nepakankamas tinklų pajėgumas ir elektros energijos trūkuma...
Naujas transporto amžius Lietuvoje gali užtrukti: nors geresnės alternatyvos kol kas nėra, tačiau daugeliui ji dar sunkiai įperkama (6)
Pasaulyje nemažėjant transporto priemonių, tačiau didėjant aplinkos užterštumui, vis daugiau dėmesio skiriama netaršiam transportui. Nevairuojantys gyventojai skatinami rinktis viešąjį transportą ar kuru nevaromas priemones, verslai – investuoti į elektromobilius. Lietuvoje esanti infrastruktūra bei...
Ilgą laiką brendęs perversmas automobilių rinkoje pagaliau turi tikslią datą. Europos Parlamentas vasario viduryje galutinai nubalsavo, kad nuo 2035 m. Europos Sąjungoje nebebus galima prekiauti naujais automobiliais su vidaus degimo varikliais, o kovo pabaigoje ES valstybių ministrai sutarė dėl kie...
Kuo galingesnę elektromobilio stotelę įsigysiu, tuo geriau. Krauti elektromobilį verta tik tada, kai šviečia saulė ir elektra yra pigiausia. Elektromobilio įkrovimui reikia daug laiko, o įkrovimo stotelių turime per mažai. Turbūt daugeliui tekę girdėti šiuos ar panašius teiginius apie elektromobilių...
Kaunas pradėjo taupyti gyventojų sąskaita. Iki šiol skatintas žalumas, kad vairuotojai persėstų į elektromobilius, panašu, kad bliūkšta. Savivaldybė nusprendė iki trisdešimties minučių sutrumpinti nemokamą elektromobilių krovimą, nes neva gyventojai pradėjo piktnaudžiauti, o už dešimteriopai pabrang...
Nemokamas elektromobilių įkrovimas baigiasi. Daugiausiai apmokestinamos bus šalia valstybinės reikšmės kelių esančios stotelės įrengtos už europinius pinigus. Bet net ir brangstant elektrai specialistai pastebi, kad elektra varomų automobilių populiarumas tik didėja, praneša „LNK Žinios“.
Lietuvis elektromobilyje – vaizdas, kuris greitai taps norma: tam yra kelios neišvengiamos priežastys (13)
Pastaruoju metu elektromobilių pardavimai visame pasaulyje kasmet dvigubėja, o tvaresnį transportą gyventojai renkasi ne tik dėl įvairių lengvatų, bet ir dėl pigesnio eksploatavimo bei augančių degalų kainų. Pastarasis veiksnys artimiausiais metais turėtų įtikinti ir lietuvius, kurie kol kas didesni...
Lietuvoje laukiama elektromobilumo proveržio. Iki 2027 m. numatyta skirti 50 mln. eurų valstybės paramos elektromobilių įsigijimui, o iki 2025 m. tikimasi šalyje padidinti elektromobilių skaičių iki 50 tūkst. Tačiau rinkos ekspertas skeptiškai vertina šiuos planus, paramos dalijime įžvelgia neteisyb...
Brangstant degalams lietuviai ieško pigesnių alternatyvų, tačiau geopolitinė situacija ir ekonomistų prognozės nieko gero nežada – kuras brangs toliau. Kartu brangsta ir elektros energija, tačiau elektromobiliai suryja mažiau pinigų, negu varomi benzinu ar dyzelinu.