Transporto priemonių pardavimo portalo „Autoplius.lt“ vadovas Artūras Mizeras apžvelgia elektromobilių rinkos tendencijas bei pataria, į ką atkreipti dėmesį renkantis elektromobilį, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Artūras Mizeras
15 straipsnių
Įsibėgėjant elektrifikacijai vis dažniau kyla diskusijų, kad elektromobilių baterijų „gyvenimo“ trukmė – gerokai trumpesnė, todėl baterijai susidėvėjus netrukus teks keisti ir automobilį. „Delfi“ ekspertų teiravosi – ar tokia ateitis vairuotojų laukia iš tiesų. Nors teigiama, kad technologijos vis t...
Nuo šiol vartotojai, perkantys automobilius per „Autoplius.lt“ svetainę, turės galimybę gauti automobilio paskolą arba pasinaudoti Smart lizingo paslauga, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Aistrų sukėlęs automobilių taršos mokestis po anksčiau Seime patirtos nesėkmės gali pakeisti savo formą, o tarp siūlymų yra mokesčio taikymas tik įmonėms. Ekspertai mano, kad dabar mokesčio įvedimui nepalankus metas, tačiau ilgainiui gali tekti keisti šiuo metu galiojančią tvarką.
Prieš dvejus metus pasaulį sukausčiusi pasaulinė koronaviruso pandemija pamažu atslūgsta ir kelionės vėl tampa įprasta gyvenimo dalimi, o galybė įvairiausių suvaržymų atšaukti. Tačiau nors ir kaip džiuginančiai skambėtų „pandemijos pabaiga“, jos padariniai įvairiose srityse bus juntami dar ilgą laik...
Automobilių pirkimų bumą paskatino tai, kad Ukraina laikinai panaikino muito mokestį, praneša „LNK Žinios“.
Po pertraukos į Lietuvą vėl sugrįžta naudotų automobilių pirkėjai iš Ukrainos ir, nepaisant jų šalyje vykstančio karo, pas mus įsigyja transporto priemones, pastebi ekspertai. Teigiama, kad tam įtakos turi balandžio pradžioje panaikinti automobilių įvežimo į Ukrainą muitai, kurie vietiniams dabar pa...
Per pandemiją prasidėjęs naujų automobilių gamybos lėtėjimas, Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, išryškėjo dar labiau. Kaip šie veiksniai paveikė naudotų automobilių rinką ir ką reikia žinoti planuojantiems greitu metu pirkti transporto priemonę?
Dar pandemijos pradžioje prasidėjusi ir automobilių pramonei stipriai smogusi pasaulinė lustų krizė turėjo būti išspręsta šiemet, tačiau prasidėjęs karas Ukrainoje tai atidėjo dar kuriam laikui. Sutrikusios tiekimo grandinės ir neužtikrintumas dėl ateities keičia tiek naujų transporto priemonių gamy...
Dar pandemijos pradžioje prasidėjusi ir automobilių pramonei stipriai smogusi pasaulinė lustų krizė turėjo būti išspręsta šiemet, tačiau prasidėjęs karas Ukrainoje tai atidėjo dar kuriam laikui. Sutrikusios tiekimo grandinės ir neužtikrintumas dėl ateities keičia tiek naujų transporto priemonių gamy...
Ko gali tikėtis tie, kurie šiemet ieškos naudoto automobilio? Ekspertai sako, kad kol kas aišku tik viena (1)
Naudoti automobiliai Lietuvoje vis dar sudaro didžiausią šalies rinkos dalį, todėl vairuotojams svarbu, kaip šis segmentas atrodys 2022-aisiais. Rinkos ekspertai perspėja, kad tie, kas tikisi kainų mažėjimo, veikiausiai nusivils. Tačiau pamažu kinta pirkėjų požiūris į patį automobilį bei pirkimo pro...
Aplinkos ministerijai siūlant įvesti kasmet mokamą automobilių taršos mokestį, kai kurie ekspertai sako, kad mokesčio rezultatas gali būti kuriozinis – už vienodai teršiančius automobilius tektų mokėti skirtingą mokestį. Tuo metu rinkos dalyviai teigia, kad nauja schema gali žmones paskatinti persės...
Pasaulyje stojant automobilių pramonei, krizės pasekmės atsivijo ir į Lietuvą. Nespėjama tenkinti itin išaugusios tiek naujų, tiek naudotų automobilių paklausos, o jų kainos vis pučiasi.
Nors Lietuvos automobilių rinka 2020 metais neišvengiamai buvo paveikta pandemijos, sumažėjusio gyventojų mobilumo bei apribojimų, tačiau prekyba nebuvo sustojusi, o automobilių verslas demonstravo gebėjimą prisitaikyti prie naujų aplinkybių, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Valdžia ketina imtis pokyčių, susijusių su vasarą įvestu automobilių registracijos arba dar kitaip vadinamu, taršos mokesčiu. Teigiama, kad jis galėtų būti ne vienkartinis, kaip numatyta dabar, tačiau mokamas kiekvienais metais.