Asta Mikalajūnienė

8 straipsnių

Nuolat augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencinę kovą dėl jų laimi įmonės, turinčios stiprią darbdavio reputaciją. Todėl lapkričio 14–15 dienomis internetu Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) organizuoja renginį „Efektyvi darbdavio įvaizdžio komunikacija šiandien“. Jame bus kalbama, ...

2023.11.10 13:06

Darbo rinkos situacijai ir konkurencijai dėl darbuotojų vis intensyvėjant, nemažai įmonių pradeda dirbti su savo, kaip patrauklaus darbdavio, įvaizdžio kūrimu. Problema ta, kad darbdavio įvaizdžio formavimas, kaip dabar rinkoje naudojama metodika, neapima visų Employer Branding elementų, suvokiamas ...

2022.05.03 16:22
Aistė Žebrauskienė

Įprastos darbuotojų vertinimo sistemos tampa neveiksmingomis – jos nebeskatina darbuotojų tobulėti, teigia specialistai. Naujoji karta, imdamasi bet kokios užduoties, pirmiausia nori išgirsti atsakymą, kodėl reikia konkretaus veiksmo. Prasmės profesinėje veikloje ieško ir ilgą darbo patirtį turinys ...

2020.01.14 20:58
Aistė Žebrauskienė

Gruodžio mėnesį kalėdų vakarėliai yra viena iš dažniausiai aptarinėjamų darbinių temų šeimose ir draugų kompanijose. Žiūrint iš darbdavio įvaizdžio formavimo pusės, tai – puiki proga stiprinti ar koreguoti savo organizacijos kultūrą ir gauti didesnį matomumą. Kol vienos Lietuvos įmonės darbo vakarėl...

2019.12.29 00:05
Aistė Žebrauskienė

Daugiau nei 51 tūkst. žmonių Lietuvoje „slaptai“ ieško darbo arba yra atviri darbo pasiūlymams, nesijaudindami, kad apie tai sužinos vadovas. Prieš pusantrų metų į Lietuvą įžengusi estų programėlė „MeetFrank“ leidžia įvairių sričių specialistams sužinoti savo rinkos vertę ir anonimiškai rasti naują ...

2019.11.03 00:00