Garsiai nuaidėję pramonininkų planai uždaryti automobilių gamyklas Vokietijoje ir Belgijoje, gamyklų darbuotojų protestai, kiniškiems elektromobiliams įvesti didesni muitų tarifai. Visai tai atskleidžia Europos automobilių pramonės sektoriuje tvyrančią įtampą. Kaip tai galėtų paveikti Lietuvos autom...
automobilių pramonė
23 straipsnių
Dabar į šį klausimą bando atsakyti valstybių vadovai nuo Helsinkio iki Madrido. Bet labiausiai oras įkaitęs valdžios kabinetuose Berlyne. Lietuvių širdys irgi suvirpa, kai vokiečiai praneša apie ketinimus savo šalyje uždaryti dvi „Volkswagen“ gamyklas, o Belgijoje – vieną „Audi“. Vokiška kokybė – vo...
Tamsūs laikai automobilių gamintojams Europoje – gera žinia lietuviams: prognozuoja, kiek atpigs automobiliai (13)
Europos automobilių pramonėje – neramūs laikai. Italijos, Prancūzijos ir Vokietijos gamintojai mažina gamybos apimtis, ketina uždaryti gamyklas ir atleisti tūkstančius darbuotojų. Pasak ekspertų, Lietuva iš to gali išlošti – krenta vokiškų automobilių kainos, o prireikus pigesnių komponentų gamybai ...
Vokietijos vicekancleris Robertas Habeckas, pirmadienį susitikęs su automobilių pramonės vadovais, kaip „didžiulę galimybę“ Vokietijos automobilių gamintojams įvardijo autonominius automobilius.
Europos Sąjunga (ES) turėtų taikyti skubų reguliavimą ir dvejiems metams atidėti automobilių gamintojams nustatytus išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo tikslus, teigiama pramonės lobistų pasiūlymo projekte, su kuriuo susipažino naujienų agentūra „Bloomberg“.
Mažiau krito, bet mažiau ir kilo – taip būtų galima apibūdinti automobilių rinkos dinamiką Lietuvoje pastaraisiais metais. Kai visoje Europos Sąjungoje naujų lengvųjų automobilių pardavimo apyvarta pandemijos laikotarpiu krito kone trečdaliu (30 proc.), Lietuvos rinka patyrė nuosmukį penktadaliu (18...
Bendrovė „Volkswagen AG“ (VW) riboja elektromobilių modelių gamybą dviejose Vokietijos gamyklose, mažėjant paklausai Europoje ir traukiantis vyriausybės subsidijoms.
Europa prarado lyderių pozicijas automobilių pramonėje, yra absoliučiai priklausoma nuo Kinijos ir jei negautume vaistų komponentų iš šios šalies, mūsų vaistinės praktiškai neturėtų, ką pardavinėti – sako Lenkijos ir Lietuvos prekybos rūmų vadovė Beata Čaplinska, kuri dalyvaus Lenkijoje vykstančiame...
Jau ne pirmus metus automobilių pramonės atstovai skambina pavojaus varpais: įmonėms Lietuvoje kritiškai trūksta inžinerijos ir mechatronikos specialistų. Rinkoje darbo vietų pasiūla net kelis kartus viršija paklausą ir ši tendencija tik stiprės, jei įmonės vykdys deklaruotus plėtros planus. Tačiau ...
Spalio pradžioje Lietuvoje lankėsi dviejų stambiausių Europos automobilių pramonės asociacijų atstovai. Susitikimuose su Vyriausybės ir automobilių pramonei jau dirbančiomis šalies įmonių atstovais aptartos Lietuvos galimybės sparčiai didinti pajėgumus ir per penkerius metus padvigubinti Lietuvos įm...
Didžiausi Europos sunkvežimių gamintojai kaupia gamtinių dujų atsargas ir ruošiasi pereiti prie alternatyvių degalų, nes Rusijai toliau atjunginėjant vamzdynus į žemyną, kyla grėsmė, kad ateinančią žiemą gali jų pristigti.
Ateityje perkant ir parduodant automobilius mažės pardavėjų reikšmė, tačiau vis svarbesnį vaidmenį vaidins duomenys, kuriuos rinks, saugos ir pateiks pačios transporto priemonės, teigia bendrovės „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis. Konferencijoje „Login 2022“ jis dalijosi įžvalgomis a...
Europoje viena po kitos užsidaro automobilių gamyklos, nuolat girdime apie lustų, žaliavų ir energetikos krizes. Visa tai atsiliepia ir Lietuvoje veikiančioms autodalių gamykloms. Kai kurios iš jų dėl sumažėjusių užsakymų priverstos pristabdyti gamybą ir darbuotojus išleisti į prastovas.
Pasaulyje stojant automobilių pramonei, krizės pasekmės atsivijo ir į Lietuvą. Nespėjama tenkinti itin išaugusios tiek naujų, tiek naudotų automobilių paklausos, o jų kainos vis pučiasi.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis, atidarydamas Lietuvos nacionalinį stendą didžiausiame ateities judumui skirtame renginyje – tarptautinėje automobilių parodoje „IAA Mobility 2021“ Miunchene (Vokietija), sako, kad Lietuva vis labiau įsitvirtina pasaulio automobilių pramonės žemėlapyje ir tampa a...
Praėjusį mėnesį keturiose didžiausiose Europos automobilių rinkose pardavimai sumažėjo, o tai rodo, kad paklausa vėl atkrito dėl naujos koronaviruso atvejų bangos, užtvindžiusios regioną.
Dvejus metus mažėjantys pardavimai, regis, sufleravo, kad Kinijos, kaip svarbiausios pasaulio automobilių rinkos, laikai pasibaigė. O tada užklupo koronavirusas, po kurio Kinija greitai atsigavo ir nurūko į priekį, palikdama Europą ir JAV ryti dulkes.
Automobilių pramonė pastaruoju metu išgyvena „žaliąją“ revoliuciją. Ekspertai sutinka, kad ateitis priklauso ekologiškoms transporto priemonėms, kurios bus varomos alternatyviais degalais, neteršiančiais gamtos. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, vien Lietuvoje, remiantis „Regitros“ pateikiamais k...
Panašu, kad Europos Komisija pasiryžo šiais metais perbraižyti pasaulinės automobilių pramonės žemėlapį. Neišvengiamiems pokyčiams pamatus paklojo sprendimai dar labiau griežtinti anglies dvideginio emisijų mažinimo tikslus ateinančiam dešimtmečiui. Deja, tokios ambicijos gali reikšti ne ką kitą, o ...
Europos Sąjungos automobilių pramonė susiduria su paradoksalia situacija. Gamintojai perkelia gamyklas į Rytų Europą susivilioję pigia darbo jėga, tačiau ta pati darbo jėga bėga į Vakarus, kur didesni atlyginimai ir dėl to dauguma kompanijų susiduria su ta pačia problema – joms masiškai trūksta darb...