Pasak „Jefferies“ analitikų, „Volkswagen“ (VW) šiemet gali priimti sprendimą uždaryti kelias savo gamyklas ir taip sudaryti sąlygas daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų atleidimui.
automobilių sektorius
24 straipsnių
Europos Sąjunga (ES) turėtų taikyti skubų reguliavimą ir dvejiems metams atidėti automobilių gamintojams nustatytus išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo tikslus, teigiama pramonės lobistų pasiūlymo projekte, su kuriuo susipažino naujienų agentūra „Bloomberg“.
Didžiosios Britanijos bankai suteikė investuotojams priežasčių vertinti savo pajamas optimistiškai. Tačiau vienas esminis nežinomasis artimiausiu metu neišnyks: galutinė nesąžiningai parduoto automobilio finansavimo kaina.
2023 m. „Tesla Inc.“ buvo puikūs: kompanijos akcijos per 12 mėnesių pabrango daugiau nei dvigubai. Tačiau 2024-ieji prasideda kiek kitokiomis nuotaikomis, mat Elono Musko vadovaujama elektrinių transporto priemonių gamintoja į naujus metus įžengia kaip niekad paliegusi.
Su savo XIX a. architektūra ir sovietmečio betonu Dolny Kubynas yra tipiškas Vidurio Europos ir jos praeities pavyzdys. Miestelis šiaurės Slovakijoje taip pat simbolizuoja naują ateities grėsmę.
Net jei 2024-aisiais Vokietijos ekonomika pagaliau vėl pradės plėstis, jai bus nelengva atsigauti po vienų iš silpniausių metinių rezultatų per porą dešimtmečių.
Bendrovė „Volkswagen AG“ (VW) riboja elektromobilių modelių gamybą dviejose Vokietijos gamyklose, mažėjant paklausai Europoje ir traukiantis vyriausybės subsidijoms.
Didžiosios Britanijos automobilių pramonė jau kurį laiką išgyvena nuosmukį. Praėjusiais metais dėl dviejų gamyklų uždarymo, pasaulinio puslaidininkių trūkumo ir tiekimo grandinės trikdžių gamyba šalyje susitraukė iki 66 metų minimumo.
Vokietijos automobilių gamybos įmonės nemato jokių verslo perspektyvų pagerėjimo ženklų, nes situacija pasauliniu mastu išlieka silpna, teigia pagrindinė šalies inžinerinės pramonės lobistinė organizacija.
Kai kurie didžiausi Europos automobilių gamintojai vis labiau panašėja į mažmeninius bankus. „Renault“, „Volkswagen“ ir BMW yra vienos iš įmonių, įsitraukiančių į klientų indėlių priėmimo verslą.
Europos automobilių finansavimo verslai maino pigias obligacijas į brangesnius skolos vertybinius popierius – o tai reiškia aukštesnes automobilių paskolų palūkanas klientams.
Vis labiau kaistantis automobilių kainų karas Kinijoje skausmingai atsiliepia automobilių gamintojams. Didelės nuolaidos neužkerta kelio daugumos gamintojų pardavimų nuosmukiui, todėl nukenčia pelnas.
Pirmąjį šių metų ketvirtį automobilių gamintojai nuo „Stellantis NV“ iki „Ford Motor Co.” pranešė apie uždarbį, tačiau investuotojai signalizuoja, kad pramonės šakai artėja sunkūs laikai.
Pastaruosius trejus metus automobilių kainos judėjo tik viena kryptimi: aukštyn.
Europos Sąjunga (ES) stengiasi išgelbėti savo planą iki 2035 m. uždrausti naujus automobilius su vidaus degimo varikliais, Vokietijai ir Italijai pagrasinus susitarimą boikotuoti.
Londone važinėti benzinu varomu automobiliu kainuoja brangiau nei bet kuriame kitame pasaulio mieste, išskyrus Honkongą, rodo naujausio reitingo duomenys. Taip yra iš dalies dėl perkrautų sostinės kelių.
Europos pramonė sverdėja nuo dvejopos grėsmės – didelių energijos kainų ir prezidento Joe Bideno Infliacijos mažinimo akto (IRA), kuriuo iš esmės žaliosios Europos pramonės šakos yra papirkinėjamos keltis į Jungtines Valstijas.
Įsigyti lizingu, pirkti, o gal nuomotis? Tai – klausimas, aktualus daugumai šalies verslų, kurie plėsdamiesi ir didindami produktyvumą svarsto apie naujos transporto priemonės įsigijimą. Praėjusiais metais, nepaisant pradėjusių augti palūkanų ir mėnesinių įmokų, šalies verslas gana aktyviai naudojos...
JAV automobilių pardavimai gruodžio mėnesį augo, o naujaisiais metais sustiprės, nes gamybos atsigavimas daugiau nei kompensuos infliacijos ir didėjančių palūkanų normų poveikį.
Automobilių gamintojas, kuriam ilgiausiai pavyko išvengti klaidingo žingsnio, sunkius 2022-uosius užbaigė siaubingu gruodžio mėnesiu.