Regionuose mažėja bankų skyrių, tad gyventojams tenka važiuoti net keliasdešimt kilometrų iki artimiausio banko, kad gautų konsultaciją. Bankai aiškina paprastai: žmonės esą į padalinius ateina vis rečiau, tad jie nuo šiol yra raginami su banku bendrauti telefonu arba bankininką kviestis į namus, ta...
bankų skyriai
6 straipsnių
Bankų paslaugos kaip niekada tolsta nuo žmonių, o likusios, nors bankų veiklos kaštai ir nedidėja, gyventojams brangsta. Pastaraisiais metais matėme ne tik griežtesnius bei bankams palankesnius grynųjų pinigų operacijų ribojimus, tačiau ir nuolatinį bankų skyrių uždarymą, darbuotojų skaičiaus mažini...
Praėjusiais metais klientų aptarnavimo lygis Lietuvos bankų skyriuose smuko daugiausiai per pastaruosius devynerius metus ir siekė 82,7 proc. Tokius rezultatus atskleidė jau dešimtas ir kasmet bendrovės „Dive Lietuva“ atliekamas tyrimas.
Nors buvo rašyta ne kartą, kad bankų skyrių ir bankomatų skaičius mažėja, bazinių bankų paslaugų tinklas padengia visą Lietuvą: yra tik kelios vietos, kur 10 km spinduliu nėra prieigos prie grynųjų pinigų, teigia Lietuvos bankų asociacija (LBA), kartu antradienį pristačiusi interaktyvų finansinių pa...
450 tūkstančių – tiek Lietuvos gyventojų nesinaudoja internetinėmis paslaugomis ir susiduria su sunkumais uždarant bankų skyrius ir mažėjant bankomatų skaičiui. Bankų atstovas teigia, kad bankomatų ateityje tik mažės, tačiau naudotis bus galima kitomis, ne bankinėmis alternatyvomis.
Bankų padalinių mažėjimas reiškia, kad bankai optimizuoja savo verslą, tačiau, jei gyventojai nebus patenkinti bankų paslaugomis, šie bus priversti keistis, sako Lietuvos banko (LB) valdybos narys Marius Jurgilas.