Siekiant auditorijos dėmesio žaisti saugioje zonoje nebeužtenka, todėl dalis prekių ženklų ryžtasi provokuoti ar net šokiruoti. Kaip Lietuvos gyventojai vertina ryškius 2022 metų rinkodarinius veiksmus, kurių ėmėsi ne tik rinkos naujokas – traškučiai „Chazz“, bet ir tokie solidūs brandai kaip „Fielm...
Chazz
7 straipsnių
Chazz – tai traškučių gamintojų prekinis ženklas.
Žvalgantis prekybos centro saldainių skyriuje 31-erių alytiškiui Povilui Vadeikai toptelėjo abejingų nepaliekanti verslo idėja. Tarpinio varianto nėra – žmonėms arba labai patinka, arba kelia pasidygėjimą. „Kakučiai“ – taip produktą pavadino P. Vadeika, nes būtent tokią asociaciją jam sužadino riešu...
„Lidl“ nesiruošia pasiduoti viešai nuoskaudas liejančiam „Chazz“ traškučių gamintojui: tai yra elementarus šantažas (28)
Po viešo apatinių skalbimo „LinkedIn“ dėl nesėkmingų derybų, kaltinimų ne tik arogancija, nepagarba ar menkinimu, bet ir lietuviškos produkcijos gamintojų žlugdymu, traškučių „Chazz“ savininkas Žilvinas Kulvinskis prekybos tinklui „Lidl“ kelia taikos vėliavą – siūlo dėti tašką ir naujus metus pradėt...
Įkvepianti ir naujus komunikacijos horizontus atverianti Ukrainos prezidento Volodymyro Zelenskio lyderystė. Reklamos, kurios judina užsistovėjusį vandenį ir stumia visuomenę pirmyn. Reklamos, kurios tą užsistovėjusį vandenį dar labiau užraugia. Viešos patyčios ir tylūs protestai. Aktyvizmas, sėdint...
„Putės“ skonio traškučiais išgarsėjęs verslininkas sulaukė tarptautinio dėmesio ir provokuoja toliau: kviečia rinkti „penio“ skonio produkto pakuotę (26)
Moters pažeminimas ir paniekinimas, formuojant nuostatą, kad viena lytis pranašesnė už kitą – taip „putės“ skonio vizualus prieš kelias savaites įvertinimo Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba. Prekės ženklą „Chazz“ valdančios lietuvių bendrovės „Gusania“ atstovai minėtus piešinius pašalino, tačia...
„Fielmann“ vadovas atremia kritiką dėl audras sukėlusios reklamos: čia ne seksizmo, o agentūrų įtakos sferų dalinimosi klausimas (4)
Seksualinis priekabiavimas, praeitas amžius, tikslinės auditorijos nepažinimas, prie prekės ženklo nederanti antro galo komunikacija – taip optikos „Fielmann“ vaizdo filmuką su optometrijos specialistu Tomu įvertino reklamos industrijos bendruomenė. Leidžiama suprasti, kad kliaujantis ne kūrybinės a...
Nepalankaus verdikto sulaukęs „putės“ skonio traškučių sumanytojas: jaučiame spaudimą sukurti vyrų lyties skonį (13)
Prekės ženklą „Chazz“ valdančios lietuvių bendrovės „Gusania“ atstovai sulaukė Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos verdikto dėl „putės“ skonio čipsų reklamai naudotų vizualų.