Jei vienas iš jūsų naujametinių pasižadėjimų yra ne tik rinktis geriausius oro uostus, bet ir skraidyti punktualiausiomis oro linijomis, jums turėtų padėti sausio 2 d. paskelbti „Cirium“ 2023 m. metiniai oro linijų punktualumo įvertinimai.
civilinė aviacija
11 straipsnių
Europos oro linijų keleivių, tikėtina, laukia dar viena chaoso vasara, nes per patį kelionių sezono įkarštį Budapešto, Marselio ir Atėnų kryptimis fiksuojami itin dideli oro transporto srautai.
Šipolio (Schiphol) oro uostas nusprendė atsikratyti verslo magnatų, įžymybių ir sporto žvaigždžių „įšoku-iššoku“ skraidymo lėktuvais kultūros. Jei šiam užmojui pavyks įveikti pramonės atstovų pasipriešinimą, jis gali tapti precedentu privačiai aviacijai visame pasaulyje.
Kodėl dūžta lėktuvai? Tokiu sparnuotu (tikrąja to žodžio prasme) retoriniu klausimu galima būtų pavadinti šį tekstą – tekstą, šiek tiek susijusį su pastarąjį mėnesį vienoje prieš civilizaciją kovojančioje Rytų valstybėje nutikusiais įvykiais, kada kariniai lėktuvai dusyk rėžėsi į gyvenamuosius namus...
Aviacijoje, kitaip nei gamtoje, egzistuoja tik du metų laikai – žiemos ir vasaros sezonai. Jie keičiasi tada, kai sukame laikrodžių rodykles: spalio ir kovo paskutiniais sekmadieniais. Tai ypač svarbu atsiminti šiuo metu – kai vienas skrydžių kryptis keičia kitos.
Bekraštis Lenkijos dangus: ši kompanija atlaikė karą, okupacijas, privatizaciją ir rusiškus orlaivius (1)
„Lenkijos avialinijos LOT“ yra septintoji vyriausia pagal amžių Europos aviakompanija, atlaikiusi nemažai sudėtingų išbandymų – karą ir karo padėtį, okupacijas, santvarkų pokyčius, dalinę privatizaciją, rusiškų orlaivių parką, aviakatastrofas – tačiau išlikusi ir veikianti iki šiol kaip nacionalinis...
Iki skausmo pažįstamas sovietinis prekių ženklas: atokiose vietovėse pasirodantis „plieninis paukštis“ sukeldavo visuotinę euforiją (1)
Vienas žinomiausių pasaulyje rusiškų prekių ženklų – nacionalinės Rusijos aviakompanijos „Aeroflot“ – pavadinimas (kartu – ir vienas seniausių) iki skausmo pažįstamas kiekvienam mūsų, bent jau savo vaikystę ar jaunystę praleidusiems sovietinės okupacijos eroje.
Civilinė aviacija vis dar neatsigauna nuo COVID-19 patirtų smūgių. Tiesa, vienas jos sektorius klesti bei demonstruoja tokį spartų augimą, kokio niekada nebuvo. Tačiau bendrą situaciją galima apibūdinti taip: keleiviai į oro uostus sugrįžta lėčiau, nei tikėtasi, sparčiau auga tik atostogauti skrenda...
Užmojis steigti virtualias oro linijas kainuos beveik 37 mln. eurų: įvardytos prioritetinės skrydžių kryptys (136)
Lietuvoje dar nepasibaigus pirmajam karantinui, Susisiekimo ministerija paskelbė apie planus steigti nacionalinį oro vežėją – virtualią oro bendrovę. Vyriausybei pritarus, tikimasi, kad ji savo veiklą pradėtų nuo 2022 m. Paaiškėjo, kad bendra projekto vertė siekia apie 36,6 mln. Eur, o tiesioginius ...
Numatoma, kad Europoje iki 2036 m. aviacijos inžinierių poreikis išaugs iki 118 tūkstančių. Industrija sparčiai plečiasi ir Lietuvoje, jau kurį laiką jaučiamas specialistų stygius. Kol vieni įsidarbina pabaigę mokyklą ir aviacijos inžinerijos studijas, kiti karjeros posūkiams ryžtasi išbandę kitas s...
Teroristų vienas iš pagrindinių tikslų – įbauginti. Ne veltui lotynų kalboje „terrere“ žodis reiškia „gąsdinti“. Teroristų pasirinkti civilinės aviacijos objektai puikiai pasitarnauja jų norimam tikslui – pasėti baimę visame pasaulyje. Tačiau civilinės aviacijos saugumo ekspertai visus metus tyliai ...