Įmonėms vis labiau susiduriant su gerų specialistų trūkumu, vadovams tenka dėti vis daugiau pastangų, kad būtų išgirsti darbuotojai ir atsidėkotų savo likimu kompanijoje. Deja, neretai ne visiems pavyksta prakalbinti darbuotojus ar užmegzti atvirumu pagrįstą ryšį, o stabtelėti ir susimąstyti, kas vi...
ekspertai pataria
21 straipsnių
Lietuva ekonomikos srityje per pastarąjį dvidešimtmetį padarė neįtikėtiną pažangą, bet dabar kyla rizika, kad iki šiol pasiteisinęs augimo modelis nustos veikęs, sako Indrė Genytė-Pikčienė, bendrovės „INVL Asset Management“ vyriausioji ekonomistė. Pasak jos, norint išvengti šių spąstų, būtinos inves...
Fizinis aktyvumas, kokybiškas miegas, pakankamas kiekis vandens – šie geros fizinės ir psichologinės savijautos pagrindai turėtų būti svarbūs ne tik kiekvienam asmeniškai, bet ir darbdaviams, nes nuo to galiausiai priklausys ir įmonės rezultatai ir jos konkurencingumas darbo rinkoje.
Prisivilioti talentų iš kitų įmonių šiandien yra žymiai sunkiau nei seniau, kadangi varžybos dėl geriausių darbuotojų tik aštrėja, o konkurentai vis geriau išmoksta savo žmones išlaikyti. Todėl darbdaviai turėtų keisti savo personalo atrankos politiką, geriau prisitaikydami prie kandidatų lūkesčių.
Kaip sau nepakišti kojos: patarimai darbuotojų ieškančioms įmonėms išvengti nesąmoningo subjektyvumo
Tikriausiai niekas neužginčytų, kad efektyviausiai ir geriausiai gali dirbti komandos, kuriose klesti įvairovė: tiek amžiaus, tiek lyties, tiek nuomonių ir t.t. Deja, neretai dėl nesąmoningų įsitikinimų ar objektyviai nesuprantamų priežasčių įmonėse susiformuoja komandos, kuriose įvairovės ne tiek i...
Verslo plėtra besirūpinantys verslai nuolat ieško eksporto galimybių. Su daugiau nei 500 įmonių per paskutinius penkerius metus dirbusi „BrandLAB“ lektorė ir konsultantė Ieva Bieliūnaitė–Jankauskienė pastebi, kokias klaidas daro verslai, norėdami išplėsti savo pardavimus užsienio rinkose.
Prekės ženklas – nėra vien logotipas, tai ir priemonė, padedanti įmonei judėti į priekį ir augti komandai viduje. Tuo įsitikinusi namų kvapų ir kvepiančių žvakių prekės ženklo „Pure Flame“ rinkodaros vadovė Rasa Jakelienė.
Kodėl sėkmė lydi ne visus interneto pardavėjus? Kokias pamokas reikia išmokti pradedant e. verslą? Kaip išlaikyti e. prekybos egzaminą? Šiuos klausimus konferencijos LOGIN dalyviams uždavė „Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovas Raimondas Žilėnas.
Kriptovaliutos atsiskaitymams už prekes ir paslaugas vis dar naudojamos itin retai, dažniau kliaujamės bankiniais pervedimais, kortelėmis, telefonų programėlėmis ar grynaisiais. Tačiau kartais finansų sistema ima ir užstringa, o žmogus gali atsidurti situacijoje, kai pinigų turi, tačiau atsiskaityti...
Ar žinojote, kad milijonas ne visada yra milijonas. Ribotos ir humanitarinėmis savybėmis pasižyminčios smegenys neretai tiesiog nesuvokia milžiniškų arba labai mažų skaičių. Daugybę metų su skaičiais dirbanti „Delfi“ Lietuvoje tyrimų ir įžvalgų vadovė Renata Mackevičienė atskleidė keletą spąstų, kur...
Lietuvių įkurtas VPN paslaugų startuolis „Surfshark“ vos per porą metų įsiveržė tarp trijų didžiausių savo srities įmonių pasaulyje, o tuo laikotarpiu bendrovė demonstravo geresnius augimo rezultatus nei tokie pasauliniai milžinai kaip „Spotify“ ar „Netflix“. Kaip tai pavyko? „Surfshark“ rinkodaros ...
Pasiekti neįmanomo – skamba kaip loginė klaida. Tačiau „neįmanoma“ gali būti tik jūsų galvoje. Ir tai visiems nori įrodyti „Shift4 Payments Lithuania“ vadovas Tadas Vizgirda.
Verslo augimas yra kiekvienos įmonės siekiamybė, tačiau augant iškyla aibė problemų, dėl kurių lengva užsisukti vidiniuose procesuose ir pamiršti tai, kas kiekviename versle yra svarbiausia – savo klientus. Ką daryti, kad taip nenutiktų, o gero aptarnavimo nesulaukę klientai nepasuktų pas konkurentu...
Kažkada darbdaviui užtekdavo mokėti darbuotojams atlyginimą, kad jie būtų motyvuoti dirbti, dabar toks verslo modelis nebeveikia. Nuo darbuotojų įsitraukimo ir motyvacijos priklausančio verslo vadovai turi nuolat sukti galvas, kaip išlaikyti darbuotojus ir pritraukti naujų.
Vis daugiau gyvenimo persikelia į virtualią erdvę, tad joje vis labiau šakojasi ir nusikaltėlių tinklai. Naujos kartos reketininkai gali privesti įmonę iki bankroto arba nuostoliai atsieis milijonus eurų.
Lietuvos rinkoje neišsitenkantys pardavėjai ar gamintojai ateities sėkmę sieja su užsienio rinkomis. Visgi jose jau tenka konkuruoti ne tik su savo šalies, bet ir su viso pasaulio žaidėjais.
Dėl šio sindromo darbuotojai gali nepasiekti norimų rezultatų, mokslininkai – neatlikti gyvybes gelbėjančių atradimų. Tai lyg blogiausia draugė, kuri gyvenime gali lydėti kiekvieną. Vadovų koučerė Giedrė Urmulevičiūtė pasakoja, kaip šį sindromą atpažinti ir kaip su juo dorotis.
Jei vadovu paskirsite patį geriausią savo specialistą, įmonė neteks geriausio specialisto. Atrodo logiška, bet ne visi verslų vadovai apie tai pagalvoja. Pardavėjų ir vadovų treneris Darius Čibonis pataria, kaip reikėtų iš komandos rinktis vadovus ir kokioms pagundoms šiukštu nereikėtų pasiduoti ir ...
Be galo sparčiai besivystant technologijoms, paskui jas nespėja švietimo sistema. Nors apie pokytį ugdant kitokias kompetencijas kalbama daugybę metų, vis dėlto pastebima, kad pasaulyje dar trūksta sukrėtimo, kuris ugdymo principus priverstų pasikeisti greičiau.
Sėkmingam verslui būtina pažinti savo klientą. O vis greičiau besisukant pasauliui ir besikeičiant tendencijomis stebėti gyventojų elgseną tampa itin svarbu.