elektroninė parduotuvė

57 straipsnių

Audinga Satkūnaitė

Verslai gimsta iš pačių įvairiausių paskatų: vieni imasi jau laiko patikrintų idėjų ir asortimento, kiti ieško ne tokių populiarių, bet perspektyvių kelių. „Our Pocket Hero“ įkūrėjos Simonos Koncytės neįmanoma priskirti nė vienai kategorijai. Moteris pirmoji pasaulyje ėmėsi veiklos, kuri jos gyvenim...

Linas Klimavičius, tarptautinės prekybos vystymosi kompanijos „Point One International“ partneris

Tikimasi, kad 2023 m. pasaulinė elektroninės komercijos rinka pasieks 6,3 trilijono JAV dolerių, o daugiau nei penktadalis (21 proc.) visų mažmeninės prekybos pardavimų šiandien jau vyksta internete. Lietuvoje šis skaičius maždaug perpus mažesnis, todėl norintys augti sparčiau vis dažniau atsisuka į...

Justinas Pileckas, „Omniva LT“ komercijos direktorius

Prognozuojama, kad 2023 m. globalios el. komercijos rinkos apimtys turėtų pasiekti 3,65 mlrd. JAV dolerių žymą. Tikimasi, kad per kelerius ateinančius metus šis skaičius kasmet vidutiniškai augs po 11,2 proc. ir 2027 m. pasieks 5,58 mlrd. JAV dolerių ribą. El. prekyba yra sparčiai auganti sritis, at...

Kalbino Kristina Ciparytė, parengė Akvilė Bružinskaitė

Elektroninės parduotuvės „NewCrush“ įkūrėja Karolina Barasnevičiūtė verslumo gyslelę atrado darbuodamasi šeimos versle, tačiau neilgai trukus suprato – turimas potencialas gali virsti sėkmingu nuosavu verslu. Šiandien jos komanda skaičiuoja ketvirtus metus, o neilgai trukus planuoja išplaukti ir į t...

Julija Leimonė

Ši verslo istorija parvežta iš kvepiančios duonos kepyklos Panevėžyje. Joje šeimininkaujantys Vaidas Baranauskas ir Marius Sarapas susipažino sporto salėje, o bendro verslo ėmėsi turėdami vieną vienintelį tikslą – kepti tokią duoną, kuri būtų sveika ir neapdegusi. Ir kepė, o savo gaminius pavadino „...