Šiandien vaikų trumparegystės (miopijos) augimas kelia itin didžiulį nerimą ne tik ją tyrinėjantiems mokslininkams, bet ir gydytojams oftalmologams. Naujausi tyrimai rodo, kad iki 2050 m. pusė pasaulio gyventojų, t. y. 5 mlrd. žmonių, bus trumparegiai, o beveik 1 mlrd. žmonių turės didelio laipsnio ...
Fielmann
15 straipsnių
Tikriausiai pažįstate žmonių, kurie nuolat patiria įdomių nutikimų. Kolega restorane yra užsisakęs visai ne tą patiekalą, kurio iš tikrųjų pageidavo, o giminaitė atsiskaitant kasos terminale įkyriai braukė grožio salono nuolaidų kortelę ir stebėjosi, kodėl ši neveikia. Dažnai tokių istorijų herojai ...
Ar jums yra tekę ieškoti vienų akinių, kad surastumėte kitus akinius? Tie, kas nešioja dvejus akinius – vienerius skaitymui, kitus – žiūrėjimui į tolį, supras, kaip vargina akinių ieškojimas arba nuolatinis keitimas vienų kitais. O jei dar ir dirbame kompiuteriu, vidutiniu matymo atstumu, tuomet pri...
Intensyvėjant gyvenimo tempui, kiekviena mūsų gyvenimo diena tampa labai dinamiška. Todėl esame priversti prisitaikyti prie nuolatinių aplinkos pokyčių, kuriuose gali slypėti ir pavojai. Ypač mūsų akims, nes retai kada susimąstome apie besikeičiančios aplinkos šviesos poveikį ne tik mūsų regai, bet ...
Kai įsigyjame akinius, su jais elgiamės lyg su naujais batais: valome net menkiausią dėmelę, kai nenešiojame, laikome dėkle. Tačiau taip jau nutinka, kad susigyvenę su jais mes atsipalaiduojame ir tiesiog pamirštame sau duotą pažadą būti rūpestingais. Pradedame nepastebėti, kad tokie nekalti pavieni...
Kalėdos – šeimos šventė, kurios metu ypatingai norisi parodyti artimiesiems, kaip juos mylime ir vertiname. Savo jausmus galime išreikšti žodžiais, prisilietimais ir dėmesiu, tačiau brangiausius žmones norisi palepinti ir dovanomis. Nors intencijos – geros, daugeliui dovanų paieška tampa didžiuliu g...
„Lietuvos žmonės – vieni išmaniausių, technologijas labiausiai vertinančių europiečių“, – didžiuojasi optikos kompanijos „Fielmann Lietuva“ viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovė Jūratė Kersnauskė. Tai patvirtina faktas, kad būtent mūsų šalyje sparčiausiai auga susidomėjimas moderniausiais pasaulyje ...
Ar esate atsikėlę ryte pabudinti natūralios ryto šviesos ir jausdamiesi pilni energijos? Didžiąja dalimi jūsų savijauta priklauso nuo natūralaus mėlynosios šviesos šaltinio - saulės. Yra susidariusi klaidinga nuomonė, kad bet koks kiekis mėlynosios šviesos kenkia mūsų sveikatai. Moksliniai tyrimai r...
Ar žinojote, kad suaugusieji yra linkę dvigubai dažniau pasirūpinti savo akių sveikata ir jų saugumu nei savo vaikų? Tyrimai rodo, kad net 80 proc. akies pažeidimų dėl besaikio išmaniųjų ekranų naudojimo ir intensyvios akinančios saulės šviesos nutinka nesulaukus 18 metų. Vaikų akys yra itin jautrio...
Šiandien regos sutrikimų turinčių vaikų daugėja itin sparčiai, o priežasčių yra daug ir jas lemia ne tik genetika, bet ir besaikis išmaniųjų ekranų naudojimas, todėl dažnai vizitas pas Jūsų vaiką prižiūrintį gydytoją oftalmologą baigiasi akinukų išrašymu. Miopija – itin dažnas vaikų regos sutrikimas...
Siekiant auditorijos dėmesio žaisti saugioje zonoje nebeužtenka, todėl dalis prekių ženklų ryžtasi provokuoti ar net šokiruoti. Kaip Lietuvos gyventojai vertina ryškius 2022 metų rinkodarinius veiksmus, kurių ėmėsi ne tik rinkos naujokas – traškučiai „Chazz“, bet ir tokie solidūs brandai kaip „Fielm...
Ant abiejų rankų pirštų nepavyktų suskaičiuoti filmų, kurių siužeto centre – užguitas ir savo vietos po saule ieškantis herojus. Kino industrijoje tokie personažai neretai vaizduojami pasitelkiant tam tikrus elementus, o vieni dažniausių – akiniai. Nors jie jau daugelį metų nebesiejami tik su prasta...
Įkvepianti ir naujus komunikacijos horizontus atverianti Ukrainos prezidento Volodymyro Zelenskio lyderystė. Reklamos, kurios judina užsistovėjusį vandenį ir stumia visuomenę pirmyn. Reklamos, kurios tą užsistovėjusį vandenį dar labiau užraugia. Viešos patyčios ir tylūs protestai. Aktyvizmas, sėdint...
„Fielmann“ vadovas atremia kritiką dėl audras sukėlusios reklamos: čia ne seksizmo, o agentūrų įtakos sferų dalinimosi klausimas (4)
Seksualinis priekabiavimas, praeitas amžius, tikslinės auditorijos nepažinimas, prie prekės ženklo nederanti antro galo komunikacija – taip optikos „Fielmann“ vaizdo filmuką su optometrijos specialistu Tomu įvertino reklamos industrijos bendruomenė. Leidžiama suprasti, kad kliaujantis ne kūrybinės a...
Avys, akademija, 1.8 mln. medžių ir akiniai – iš pažiūros, rodos, visai nesusiję dalykai. Pasakius, kad tarp jų yra sąsaja, gali kilti nuostaba - ką bendro jie gali turėti? Pasirodo, tai – Europoje lyderiaujančio tarptautinio optikų tinklo „Fielmann“ įkūrėjo Güntherio Fielmanno aistros ir paslėptos ...