Gabrielė Palepšaitė
5 straipsnių
Šiais laikais turbūt nerastumėte nei vienos kiek didesnės įmonės, kuri veikia be apgalvotos marketingo strategijos. Vis tik galime pastebėti, kad vienos įmonės kasdieninėje veikloje taiko šabloninius marketingo „triukus“, o kitos – atvirkščiai, nebijo rizikuoti ir išsiskirti. Būtent tokių įmonių ats...
Paaiškino, kaip prekių ženklai atsirenka nuomonės formuotojus reklamai: kokie kriterijai yra svarbiausi? (1)
Kaip prekių ženklai atsirenka nuomonės formuotojus reklamai, kokie kriterijai yra svarbiausi, kas labiausiai domina tiek vieną, tiek kitą pusę? Į šiuos klausimus laidoje „Delfi diena“ atsakė „Surfshark“ nuomonės formuotojų rinkodaros Europos ir Lotynų Amerikos regionų vadovė Gabrielė Palepšaitė. O d...
Sparčiai kintanti skaitmeninio marketingo aplinka nuolat kelia iššūkius, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, algoritmų pasikeitimų, turinio tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau aštuntus metus organizuoja konferenci...
Prisikalbėjote socialiniame tinkle? Nežinote, kaip išsisukti iš situacijos, kai influenceriai viešai puola jūsų įmonę ar organizaciją? Kaip reaguoti, kiek veltis į diskusiją, kokios klaidos nedovanotinos ir kaip pasinaudoti situacija? O gal kaip tik norite tapti influenceriu ir daryti įtaką, formuod...