Pasaulio bankas skaičiuoja, kad nuo 1990-ųjų iki 2023 m. gyvenimo trukmė pailgėjo nuo 65 iki 80 metų. Šis segmentas – sparčiausiai auganti vartotojų grupė pasaulyje, kuri, jei gyventų vienoje šalyje, sudarytų trečią pasaulio ekonomiką. Jau žinoma, kad vyresnio amžiaus žmonės bus vis ilgiau energinge...
Giedrė Ona Šileikytė
8 straipsnių
2024-ųjų sausį septynioliktuosius metus skaičiuosiantis Vilniaus trumpųjų filmų festivalis savo auditorijai pristato naująjį identitetą, kurio strateginiai ir vizualiniai sprendimai – vienas pirmųjų žingsnių kuo platesnės auditorijų įtraukties link ir organizatorių įsipareigojimas kasmet didinti fes...
Lapkričio 29 d. LITEXPO parodų ir kongresų centre ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo konferencija „LIMA DAY LIETUVA’23: Mutacijos“. Konferencijoje bus kalbama apie marketingo tendencijas ir sprendimus, kuriuos būtina išbandyti 2024 m., apžvel...
„Pasiryžę eiti pirmyn“ – su tokiu šūkiu startuoja naujoji ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų priėmimo kampanija. Siekiant ateities svajonių jaunuoliai raginami nebijoti išeiti iš komforto zonos ar prireikus pasirinkti sunkesnį kelią, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Karas Ukrainoje keičia verslo dovanų tradicijas: viskas atrodė beprasmiška ir nyku, todėl pasakė – „Dovanokit – šiemet nedovanosim“ (1)
Kūrybinės, komunikacijos ar reklamos agentūros kalėdines verslo dovanas renka pagal asmeninį braižą, bet atliepdamos metų aktualijas ir kontekstą. Šiemet dėmesys ne materialiems dalykams – fokusuojamasi į socialines iniciatyvas, daugiausiai – aukojimą Ukrainai. „Dovanokit – šiemet nedovanosim“, – to...
Šiemet 10-metį švenčiančios agentūros „Autoriai“ įkūrėja ir vadovė Giedrė Ona Šileikytė pripažįsta: „Vis dar likome truputį atskalūnai.“ Jos požiūriu, „Autoriai“ bene pirmieji leido sau visišką avangardą ir žanrų mišrainę. Spaudžiami į kampą apsispręsti, kas jie – reklamos, ar komunikacijos agentūra...
Pasiskiepijus bus ramiau it paglosčius mielą, švelnų katiną – su tokia informacine kampanija prieš šventes startuoja Vilniaus miesto savivaldybė. Namų aplinkoje su katėmis įsiamžinę vilniečiai lauko reklamos stenduose ir viešojo transporto ekranuose kvies sustiprinti imunitetą nuo COVID viruso – „Bu...
Atsinaujinusio „Cgates“ prekės ženklo kampanijoje – laisvą pasirinkimą simbolizuojantys nuogaliai (1)
Laisvi žiūrėti, kur nori, kaip nori ir ką nori. Su tokia iš bet kokių rėmų, baimių ir apribojimų išvaduojančia žinute atsinaujinusį prekės ženklą ir naujos kartos televiziją pristato „Cgates“. Reklaminės kampanijos centre – kasdienio gyvenimo sūkuryje esantys nuogaliai, žiūrintys mėgstamus TV kanalu...