Pirmą sykį į 604 363 dolerių kainuojantį „Lamborghini Revuelto“ įsėdau, kad iš savo namų Holivude nuvažiuočiau 180 kilometrų į šiaurę – iki Karmelio Kalifornijos valstijoje; buvau sužavėta tylaus elektrinio režimo. Ir tai yra tikrasis šio hibridinio monstro pranašumas: kai išvažiuojate ar sugrįžtate...
hibridiniai automobiliai
28 straipsnių
Transporto rinkos statistikos ir analizės duomenimis, pirmąjį 2024 m. pusmetį Lietuvoje buvo įregistruoti 16 457 automobiliai – vos 1 proc. daugiau nei 2023 m. pirmąjį pusmetį, tačiau net 13 proc. daugiau nei antrąjį. Pasak „Citadele Leasing“ filialo Lietuvoje vadovo Vaidoto Gursko, įprastai artėjan...
Jeigu bent kartas nuo karto tenka remontuoti automobilį, greičiausiai pastebėjote tai, ką mato draudimo specialistai: darbų kainos toliau kyla. Nors ekonominiai rodikliai stabilizavosi dar 2023 metais, automobilių remonto kainos šių metų pradžioje augo 6–8 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu p...
Naujausia statistika rodo, kad Europos vairuotojai vėl atranda iš tinklo įkraunamus hibridus. Palyginus 2023-ųjų pirmojo ketvirčio ir šių metų atitinkamo laikotarpio duomenis, kuriuos skelbia Vokietijos automobilių valdymo centras, įkraunamųjų hibridų pardavimas padidėjo 14 proc. ir pasiekė 260 tūks...
Dauguma pasaulio elektromobilių yra vienoje šalyje, kur daugiau nei ketvirtadalis visų parduodamų naujų automobilių yra elektriniai ir jų skaičius sparčiai auga, kaip ir šios šalies dominavimas šioje rinkoje. Taip pat sužinokite, kuri šalis yra antroje vietoje, kuri nepralenkiama Europoje ir prognoz...
Praeitais metais Lietuvoje įregistruota 30,8 tūkst. naujų automobilių, rodo Lietuvos naujų automobilių rinkos analizė. Nors tai didžiausias įregistruotų naujų lengvųjų transporto priemonių skaičius Baltijos šalyse, Lietuvos rinka per metus augo mažiausiai – 6,2 proc. Latvijoje ir Estijoje augimas si...
Kas labiausiai kenkia hibridiniam automobiliui: taupūs ekonomiški varikliai pasižymi ir reiklumu (1)
Per pastaruosius kelerius metus itin sparčiai išpopuliarėjo hibridiniai automobiliai – nuo 2018 m. jų skaičius Lietuvoje išaugo net 8 kartus. Tokie automobiliai laikomi ypač patikimais, nereikalaujančiais daug priežiūros ar didelių degalų sąnaudų bei, kas dabar ypač aktualu, tvariais. Tačiau ne kiek...
Liepsnose skendinčių elektromobilių vaizdų internete tikriausiai teko matyti daugeliui – tokių incidentų įrašai žaibiškai paplinta po pasaulį, o juos lydi elektros energija varomų transporto priemonių saugumo klausimai. Šalia retsykiais įsiplieskiančių aršių diskusijų, kuriose susitinka elektromobil...
Lietuvos energetikos agentūros kiekvieną mėnesį kaupiami ir analizuojami aktualūs atsinaujinančių energijos išteklių (AEI) plėtros statistikos duomenys rodo, kad Lietuvoje nuo šių metų pradžios sparčiausiai daugėja įregistruotų naujų lengvųjų hibridinių automobilių skaičius ir nuosekliai auga elektr...
Įsikraunantis, įkraunamasis hibridas ar elektromobilis: kokį automobilį išlaikyti dabar pigiausia? (1)
Transporto sektorius išgyvena sudėtingą pereinamąjį laikotarpį, kai taršos mažinimo reikalavimai verčia palaipsniui atsisakyti vidaus degimo variklių, tačiau elektrifikacijai taip pat dar nėra tinkamai pasiruošta. Kita vertus, šis periodas turi savų privalumų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Patikslino, kas gali pasinaudoti PVM lengvata elektromobiliams: įtraukta dar viena automobilių rūšis (1)
Šiais metais įsigalioję Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo pakeitimai tapo dar viena paskata norintiems įsigyti elektromobilį. Įstatymo pakeitime numatyta, kad tiek įmonės, tiek ir pavieniai gyventojai, kurie yra PVM mokėtojai, pirkdami M1 klasės elektromobilį iki 50 tūkst. eurų, gali atskaityti tr...
Kažkada mūsų šalyje buvo laikai, kuomet apie taršos mokesčius ar emisijų standartus niekas nė nebuvo užsiminęs, o pagrindinis dalykas, kurį reikėjo nuspręsti renkantis kitą automobilį – kokia degalų rūšimi jis bus varomas. Dalis pirkėjų ko gero ir to iš anksto nespręsdavo, o tiesiog rinkdavosi tą va...
Į Europos miestų gatves ir toliau sparčiai veržiasi elektrifikuotos transporto priemonės. Ne tik gamintojai siūlo vis daugiau ekologiškesnių automobilių, bet ir patys pirkėjai savo piniginėmis „balsuoja“ už modelius, kuriuose vidaus degimo variklius papildo elektriniai motorai arba veikia tik jie, s...
Praėjo laikai, kai transportas buvo varomas tik benzinu arba dyzelinu, o hibridais geriausiu atveju buvo galima vadinti automobilius su sumontuota dujų įranga. Dabar užsukus į tokių gamintojų kaip „Peugeot“, „Volkswagen“ ar „Mercedes-Benz“ salonus galima rinktis automobilį tiek su vidaus degimo vari...
Socialiniuose tinkluose pasidalintas degančios automobilių vilkstinės vaizdo įrašas buvo panaudotas elektromobiliams ir jų saugumui kritikuoti, esą elektra varomi automobiliais užsidega be jokios priežasties ir yra nesaugūs, tačiau tai – netiesa.
Paprastai kalbant, jei elektromobilis kainuotų tiek pat, kiek lietuvių pamėgtas dyzelinis automobilis, 1 pirkėjas iš 3 jį pirktų, tačiau kol kas elektromobiliai brangesni, skelbia LNK žinios.
Per pirmąjį 2022 m. pusmetį 1 iš 5 „Swedbank“ su šalies įmonėmis sudarytų lengvojo transporto lizingo sutarčių buvo skirta automobiliams su žemomis emisijomis įsigyti. Bendra tokiems automobiliams suteikto finansavimo vertė siekė apie 8,5 mln. eurų ir buvo 24 proc. didesnė nei per tą patį laikotarpį...
Griežtėjant taršos reikalavimams apie ekologiją vis labiau susimąstyti verčiami ne tik automobilių gamintojai, tačiau ir vairuotojai. Jau dabar bene kiekvienas gamintojas siūlo bent kelis elektrinius bei hibridinius modelius. Žinoma, dėl infrastruktūros trūkumo vairuotojai vis dar neskuba vidaus deg...
Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenimis, pernai hibridinių modelių pardavimai Senajame žemyne sudarė penktadalį visos lengvųjų transporto priemonių rinkos ir pirmą kartą susilygino su dyzelinių automobilių. 40 proc. iš jų – benzinu varomi modeliai ir dešimtadalis – elektriniai.
Specialistai skaičiuoja: elektromobilį jau galima įsigyti už 7-8 tūkst. eurų, vien kurui per metus susitaupo 1000 (136)
Transportas yra vienas iš pagrindinių neigiamo poveikio aplinkai šaltinių, labai prisidedančių prie klimato kaitos. Pavyzdžiui, Vilniuje oras daug labiau užterštas nei Paryžiuje. Nenuostabu, mat Lietuvoje dyzelinu varomi automobiliai sudaro net 68 proc. viso transporto parko. Maža to, dėl oro taršos...