Psichologas, gavęs Nobelio premiją ekonomikos srityje, Danielis Kahnemanas tyrinėjimams ir socialiniams eksperimentams įkvėpė ne vieną Lietuvos mokslininką. Būta bandymų pasikviesti laureatą į Lietuvą, bet pasaulį užklupo pandemija ir sumaišė visas kortas. Paskutinės viltys kada nors susitikti galut...
Indrė Radavičienė
7 straipsnių
Dinamiškoje verslo aplinkoje kaip niekada reikia lanksčios kainodaros, kad pelnas būtų kuo didesnis. Kaip ruošiatės 2023 metų iššūkiams, kai visi kainodaros vektoriai nėra nukreipti ta pačia kryptimi? Kaip nustatysite tendencijas, galimybes ir priešpriešinius vėjus? Kaip į tai reaguosite? Kaip greit...
Dviguba akcija sūreliams privirė košės: klientams, išsaugojusiems čekius, žadama kompensacija už nepatogumus (2)
Spalio 18–24 dienomis prekybos tinklas „Rimi“ klientams teikė specialų glaistytų sūrelių „Uriga“ pasiūlymą 2+1 už 1,58 euro vietoje 2,37 euro. Skaičiuojant matematiškai, pastarąją sumą tektų sumokėti už tris sūrelius, perkant už įprastą vieneto kainą – 0,79 euro. Tačiau reikėtų paminėti aplinkybę, k...
Šiuo neapibrėžtumo metu verslo efektyvumui kaip niekada yra svarbus marketingo ir pardavimų skyrių bendradarbiavimas. Apie tai, kaip susikalbėti, sklandžiai dirbti drauge ir užtikrinti rezultatą bus kalbama jau šį trečiadienį, rugsėjo 28 d., Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamoje konferenci...
Visuotinio kainų augimo kontekste verslai laužo galvas, kaip jautriai, neatstumiant ir nesupykdant klientų pranešti apie būsimą parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų branginimą. Kokios strategijos laikytis: įspėti iš anksto ar tiesiog pastatyti prieš faktą? Ar įmanoma kainų kėlimą iškomunikuoti tei...
Artimiausiomis savaitėmis prekybininkai vartotojams siūlys daug nuolaidų: į prekybos centrus „Akropolis“ sugrįžta „Jamam“, įvairiose fizinėse ir elektroninėse parduotuvėse praūš „Juodasis penktadienis“. Tačiau ar verslas jau išmoko teikti iš tikrųjų vertingus pasiūlymus pirkėjui, kad kainos nuolaida...
Jau šį ketvirtadienį, rugsėjo 16 dieną Šiaulių arenoje bei internetu vyksiančioje kasmetinėje konferencijoje „LiMA DAY ŠIAULIAI‘21“ savo patirtimi ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis 13 profesionalų. Pagrindinis konferencijos dėmesys kryps į marketingo reikšmę pardavimų augimui.