Pusė Lietuvos žaidimų kūrimo įmonių 2023 metais susidūrė su išaugusia darbų apimtimi, o 54 proc. planuoja finansinių rezultatų augimą 2024 metais. Vis dėlto nemažai kompanijų pernai ne tik neprisiviliojo naujų darbuotojų, bet jų ir prarado – 63 proc. įmonių teigia, kad pritraukti naujų darbuotojų yr...
industrija
6 straipsnių
Nuo 2021 m. pabaigos gyvenome sudėtingoje ir netikėtumų kupinoje aplinkoje. Nacių įsiveržimas į Ukrainą, tos pačios pseudo valstybės prieš Europą pradėtas (ir pralaimėtas) energetinis karas, rekordiškai augančios palūkanų normos, 20-30 proc. kritusios finansų rinkos – viskas įvyko vos per pusantrų m...
Kultūros ir kūrybinį industrijų (KKI) sektorių atstovaujanti Nacionalinė kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacija (NKIKIA) balandžio 20-ąją visuotiniame narių susitikime išrinko naują valdybą ir jos pirmininką. Dvejų metų kadencijai valdybos pirmininku išrinktas „Low Air“ Vilniaus miesto šokio ...
Pardavėjų ir vairuotojų greitai nebereikės: skamba kaip košmaras, bet robotai išsilaisvins iš beprasmio darbo pančių (423)
„Artimiausiais metais daug tolimųjų reisų vairuotojų, kasininkų, pardavėjų neteks darbo vietų . Gal tai nevyks rytoj, bet tendencija ryškės. Dešimties metų laikotarpyje įvairių techninių specialybių darbuotojų nebeliks“,– teigia ateities architekte prisistatanti Gabija Skučaitė. Šis scenarijus aibei...
Sportinės lažybos ar pokeris – daugelyje šalių vertinamos kaip pramogos, tačiau Viduržemio jūroje tarp Sicilijos ir Šiaurės Afrikos krantų įsikūrusioje Maltos valstybėje kasmet populiarėjantis „iGaming“ – pokerio, internetinio kazino, sporto lažybų – sektorius vaidina bene svarbiausią vaidmenį visos...
Vandeniliu varomų automobilių įsigalėjimas bus ryškiausia visos automobilių industrijos tendencija iki 2025 m. Tokios išvados daromos kasmetiniame KPMG automobilių rinkos tyrime, kuriame savo įžvalgas pateikia beveik tūkstantis šios srities profesionalų iš viso pasaulio. Kaip rašoma pranešime žinias...