Naujausi pirkimo ir vartojimo įpročių tyrimo „Kantar Atlas“ duomenys rodo, kad lietuvių ekonominės galimybės plečiasi – net 7-iems iš 10-ies apklaustųjų, padengus būtinąsias išlaidas, lieka laisvų pinigų, rašoma pranešime žiniasklaidai. Tad kur gyventojai išleidžia savo laisvai disponuojamas lėšas i...
„Kantar“ tyrimas
14 straipsnių
„Kantar“ reklamos monitoringo duomenimis, reklamos apimtys žiniasklaidoje pirmąjį šių metų ketvirtį augo dešimtadaliu. Palyginti su pernai sausio-kovo mėn., didžiausias augimas fiksuotas radijo, televizijos, interneto reklamos kanaluose.
Per pastaruosius metus sumažėjo dėl savo finansinio saugumo užtikrintų gyventojų. Visiškai saugus jaučiasi tik kas dešimtas. Tokius duomenis atskleidžia „Swedbank“ užsakymu sausį atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa.
Socialiniuose tinkluose pasirodė niekuo nepagrįsti svarstymai, kad Ukrainos pergale netiki net 1 proc. Lietuvos gyventojų, o tie, kurie yra įsitikinę, kad Rusija bus nugalėta, net vadinami ufonautais.
Įmonėse, kurioms rūpi darbuotojų emocinė sveikata – savanoriaujančių yra dvigubai daugiau, rodo „Kantar“ tyrimas. Iš viso maždaug penktadalis darbuotojų yra kviečiami darbdavių savanoriauti, dažniausiai – veiklose dėl karo Ukrainoje, kultūros ir švietimo iniciatyvose, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Lietuvos gyventojai dėl karo sunerimę kone labiausiai iš tirtų dešimties šalių, atskleidė „Kantar“ „Karo barometras“. Dominuojantys gyventojų jausmai: pyktis, atgrasumas, liūdesys ir nerimas. Didesnė dalis gyventojų įsitikinę, kad laimės Ukraina, o karas truks ilgiau nei pusę metų. Palyginti su kito...
Reklama iš lūpų į lūpas bei asmeninė patirtis yra vieni paveikiausių reklamos kanalų Europoje, rodo „Kantar“ tyrimas. Tuo tarpu TV reklama išlieka paveikiausiu mokamu kanalu. Lietuvoje jis dominuoja tiek pagal reklamos skaičių, tiek pagal išlaidas – 77 proc. gross reklamos išlaidų tenka televizijai.
Prie skirtingų medijų Lietuvos gyventojai praleidžia 9 val. per dieną. Kone trečdalis šio laiko praleidžiama vienu metu naudojant kelias priemones ir kanalų samplaika vis stiprėja, rodo „Kantar“ tyrimas.
Vaizdo žaidimai jau tapo beveik penktadalio gyventojų pramoga. Kaip rodo „Kantar“ tyrimas, juos žaidžia toli gražu ne vien jaunimas: kone pusė žaidėjų yra vyresni nei 40 metų, o kas trečias – peržengęs penkiasdešimtmetį. Šis segmentas įdomus reklamdaviams dėl savo perkamosiosios galios ir polinkio i...
Šiuo metu apie pusė namų ūkių turi du ir daugiau televizorius (47 proc.), antra tiek – vieną televizorių. Nei vieno televizoriaus neturi tik apie 5 proc. namų ūkių Lietuvoje. Tiesa, kas penktas namų ūkis dar turi kineskopinio tipo televizorių, rodo „Kantar“ tyrimas.
Trys ketvirtadaliai darbdavių per karantiną elgėsi sąžiningai darbuotojų atžvilgiu, o ketvirtadalis – nuvylė, rodo „Kantar“ atliktas darbuotojų įsitraukimo tyrimas. Labiausiai darbuotojai karantino metu ėmė vertinti darbo vietą kaip pajamų šaltinį, mažėjo savirealizacijos, karjeros, mokymosi darbe s...
Potencialios įtakos reitinge pernai labiausiai sustiprėjo „Luminor“ vyriausiasis ekonomistas Žygimantas Mauricas ir nepriklausomas ekonomistas prof. dr. Romas Lazutka, rodo „Kantar“ atliktas tyrimas. Įtakingiausių trejetuke lieka „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis ir Vitas Vasiliau...
47 proc. lietuvių laikosi saviizoliacijos, rodo „Dentsu“ tinklo, Lietuvoje valdančio „Carat“, „Vizeum“ ir „iProspect“ komunikacijos planavimo agentūras, kartu su tyrimų bendrove „Norstat“ šių metų balandžio 1–8 dienomis atlikto tyrimo duomenys. Atsakingiausi – vilniečiai, tarp jų tokių yra net 56 pr...
Lietuvos reklamos rinka 2019 m. augo 3 proc. ir siekė 119,5 mln. eurų. Vienam šalies gyventojui pernai teko 43 eurai reklamos žiniasklaidoje išlaidų, rodo įžvalgų ir rinkos tyrimų bendrovės „Kantar“ atliktas metinis reklamos rinkos tyrimas.