Niekam jau neturėtų kilti klausimų apie mokesčius, kuriuos mokame už mums suteiktas paslaugas. Gaila,bet dar pasitaiko atvejų, kai tuos mokesčius vartotojas linkęs „apeiti“. Tačiau paslaugų tiekėjai teigia, kad net ir gudraujantiems klientams susimokėti už paslaugas tenka.
karšto vandens skaitiklis
4 straipsnių
„Aš tikrai myliu Lietuvą Bet ar mylit ją jūs?“ (iš atlikėjo M. M. repertuaro) DELFI užsimezgė tarsi diskusija: ko Lietuvoje daugiau – gero ar negero? Kai kas įžvelgia puspilnę stiklinę, kai kas – pustuštę. Man artimesnis antrasis matymas.
Dar pernai rudenį vilnietis Martynas sulaukęs „Vilniaus energijos“ raginimo pasikeisti karšto vandens skaitiklį į nuotoliniu būdu nuskaitomą aparatą suskubo jį pasikeisti. Tačiau praėjus keliems mėnesiams vyras pasigailėjo savo sprendimo.
Daugiau nei 300 Lt kainavęs karšto vandens skaitiklio pakeitimas vilniečiui sukėlė daug klausimų: ar vietoj skaitiklio keitimo nebuvo galima pakeisti vienos detalės ir kodėl jis informuotas apie mokestį buvo tik tuomet, kai gavo karšto vandens ir šildymo sąskaitą. Tuo metu „Vilniaus energija“ teigia...