Skelbiama, kad „Achema“, viena iš didžiausių Lietuvos įmonių, ant prekystalio. Niekas negali tiksliai pasakyti kokia jos ateitis. Dviejų, puikiai žinančių padėtį ekspertų paklausėme, kas būtų, jei nutiktų blogiausias scenarijus ir „Achemos“ pagrindinė gamykla nustotų veikti.
Klasco
106 straipsnių
В минувшую пятницу источники портала Delfi сообщили о том, что будет продан контрольный пакет акций Achemos grupė. Возможным покупателем называют венгерскую группу MET Group, офис которой находится в Швейцарии. Руководителям этой компании не раз приходилось объясняться по поводу своих связей с премь...
Источники Delfi сообщают, что Лида Лубене продает контрольный пакет акций Achemos grupė, уже есть и покупатель. Компания и миноритарные ее акционеры эту информацию не комментируют.
„Delfi“ šaltiniai teigia, kad Lyda Lubienė parduoda kontrolinį „Achemos grupės“ akcijų paketą, o jam jau rastas ir pirkėjas. Bendrovė bei smulkieji akcininkai šios informacijos nekomentuoja.
Aplinkos apsaugos agentūra (AAA) neprivalo tvirtinti didžiausios Klaipėdos uosto krovos kompanijos („Klasco“) plano, mažinančio aplinkos taršą kraunant geležies rūdą, dar kartą nusprendė ginčą išnagrinėjęs teismas.
Klaipėdos uoste baigta 7,8 mln. eurų (su PVM) kainavusi Žiemos uosto krantinių, kurias nuomoja koncerno „Achemos grupė“ valdoma didžiausia Klaipėdos uosto krovos bendrovė „Klasco“, rekonstrukcija, pranešė Klaipėdos uosto direkcija.
Atsisakius planų Klaipėdos uostą plėsti į Baltijos jūrą, jis plečiamas gilyn į Kuršių marias – tai būtina, nes kroviniai netolimoje ateityje jame gali netilpti, sako Klaipėdos jūrų uosto direkcijos vadovas Algis Latakas. Jo teigimu, praradus eksportą iš Rytų uoste auga importuojamų krovinių dalis.
Koncerno „Achemos grupė“ valdoma didžiausia Klaipėdos uosto krovos bendrovės „Klasco“ (Klaipėdos jūrų krovinių kompanija) vertina galimybes per metus krauti iki 200 tūkst. tonų iš atliekų pagaminto kietojo kuro, skirto „Akmenės cementui“.
Latvijos kapitalo Klaipėdos metalo laužo supirkimo bei didmeninės prekybos bendrovė „Tolmeta“ pernai gavo 113,3 mln. eurų pajamų, arba 71 proc. daugiau nei 2020-aisiais (77,8 mln. eurų).
Vakarų sankcijų suvaržytos Kėdainių fosforo trąšų gamyklos „Lifosa“ laikinojo administratoriaus įgaliotuoju atstovu tapo patyręs vadybininkas Rimvydas Vaštakas.
Nutrauktas „Achemos grupės“ valdomos didžiausios Klaipėdos uosto krovos kompanijos („Klasco“) teisminis ginčas su aplinkosaugininkais dėl jų sprendimo, neva užkertančio kelią geležies rūdos krovai „Klasco“ terminaluose. Bendrovė dar metų pradžioje teigė nebeketinanti krauti šio aplinką teršiančio kr...
VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (Klasco) pasirašė investicinę sutartį, pagal kurią bus vystoma uosto infrastruktūra, reikalinga planuojamai jūrinių vėjo elektrinių plėtrai. Klaipėdos uostas, planuojant Baltijos jūroje pastatytas maždaug 700 MW vėjo ...
Beveik prieš tris savaites į Ukrainą išvykęs bandomasis „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) traukinys su kroviniais netrukus turėtų pajudėti atgal. Be to, iš Ukrainos į Klaipėdos uostą važiuoja ir kitas – Lenkijos geležinkelių įmonės „Lotos kolej“ traukinys.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad yra tik du realūs būdai iš karo apimtos Ukrainos išvežti grūdus – su tarptautinių institucijų pagalba atblokuoti Ukrainos uostus arba sukurti humanitarinį krovinių gabenimo koridorių per Baltarusiją.
В период за январь-март 2022 года грузооборот Клайпедского порта просел на 13,7%, составив 9,745 млн тонн. Основные потери связаны с прекращением перевалки белорусских калийных удобрений и нефтепродуктов – они составляли порядка 35% всех погрузок за год. Перспективы, по мнению представителей стивидо...
Europos Sąjungai įvedus sankcijas Rusijai ir Baltarusijai ir Lietuvoje trūkstant statybinių medžiagų verslas naujų tiekėjų randa Vakaruose, sako Klaipėdos uoste veikiančių krovos kompanijų atstovai.
Norint padėti Ukrainai išvežti grūdus ir juos eksportuoti per Klaipėdos uostą, geriausias kelias būtų vežti juos geležinkeliu per Baltarusiją, sako didžiausios Klaipėdos uosto krovos bendrovės „Klasco“ generalinis direktorius Vytautas Štumbergas.
Aplinkos apsaugos agentūra turės iš naujo spręsti dėl koncerno „Achemos grupė“ valdomos didžiausios Klaipėdos uosto krovos kompanijos („Klasco“) taršos leidimo, kuris leistų bendrovei krauti mineralines medžiagas – fosforitus ir skaldą.
Didžiausia Klaipėdos uoste veikianti bendrovė „Klasco“ mažina darbuotojų skaičių. Bendrovės perkraunamų krovinių kiekis pastaruoju metu sumažėjo ketvirtadaliu, o atrasti naujas rinkas ir diversifikuoti veiklą trukdo institucijų nesusikalbėjimas, teigiama „Achemos grupės“ pranešime.
Koncerno „Achemos grupė“ valdomos didžiausios Klaipėdos uosto krovos kompanijos („Klasco“) darbuotojai kol kas nežada kreiptis į Darbo inspekciją dėl pernai neišmokėtų premijų, sako Dokininkų profesinės sąjungos pirmininkas Romas Liaudanskis.