klientų aptarnavimas

32 straipsnių

Paulius Gumbelevičius, „Lava sales“ vadovas

Nuo savo atsiradimo skambučių centrų sektorius nuėjo ilgą kelią, o sparčiai tobulėjant moderniosioms technologijoms, žengiame į esminių transformacijų laikotarpį. Telemarketingo sritis ilgą laiką buvo siejama su kasdienėmis, pasikartojančiomis užduotimis ir ne visada efektyviais rezultatais. Tačiau ...

Elžbieta Kriaučiūnaitė

Dažnai vyrauja įsitikinimas, kad padavėjas iš arbatpinigių susirenka antrą, o gal netgi trečią atlyginimą. Vis dėlto, kaip teigia portalo „Delfi“ kalbintas padavėjas, situacija toli gražu nėra tokia. Lietuvoje į padavėjo profesiją vis dar nežiūrima rimtai. Be kita ko, tai yra laikoma sezoniniu darbu...

Eglė Kišūnienė, „EBV Finance“ klientų aptarnavimo departamento vadovė

Tarptautinis klientų aptarnavimas visada susiduria su kalbų mokėjimo iššūkiais. Kituose verslo procesuose dažniausiai galima išsiversti su anglų kalba, kuri daugeliu atvejų yra privaloma, tačiau klientų aptarnavime vien tik anglų kalbos nepakanka. Žmonės jaučiasi kur kas komfortiškiau, kai yra aptar...

Projektas „Su klientu kiekviename žingsnyje“

Kiekvienas verslas nori turėti lojalius vartotojus. Pageidautina – kuo daugiau. Tačiau kaip tai padaryti? Tik sukuriant tokią patirtį, kad žmogus jaustų – bendraujama būtent su juo ir siekiama atliepti jo poreikius. Verslą vystant skirtingose vietose ir platformose, vis labiau persikeliant į interne...

Gintarė Elitera

Lietuvoje grožio industrija yra itin populiari, kaip ir visam pasaulyje, ir ši rinka kasmet vis labiau auga. Ko gero, kiekvienas jūsų turi pažįstamų, kurie dirba grožio srityje: ar tai būtų nedidelės prekybos įmonės, ar individualias paslaugas teikiantys asmenys (darbas kirpykloje, nagų ar blakstien...