Kol vienos šalies gyventojams, siūlant savo prekę ar paslaugą, geriausia skambinti telefonu, kitoje vietovėje vartotojas tikėsis reklamos konkrečiame socialiniame tinkle. Ir kai viename pasaulio gale asmeninis ryšys su klientu bei prekės ženklu bus itin vertinamas, kitur žymiai svarbesniu aspektu pa...
klientų aptarnavimas
31 straipsnių
Fausta Marija Leščiauskaitė. Kaina į pm, nesisveikinančios pardavėjos ir skudurynai, pasivadinę butikais (5)
Lietuvių jaunimas gal ir laimingiausias pasaulyje, o be to, mes turime galybę visokių kitokių stiprybių ir šaunumų. Bet kur mes esame nevykę, tai verslume. Ypač tame, kuris reikalauja bendravimo su klientais, o taip pat – daugiau nei bazinių pastangų. Lietuvis puikiai atliks darbą rodomas pirštu, pa...
Duomenys yra organizacijos širdis, o daugiausia laimės tie, kurie iš tiesų išgirs kliento poreikius – tokios gairės verslui buvo brėžiamos tarptautinėje draudimo sektoriaus konferencijoje „The Future of Insurance Europe“.
Gyvename laikais, kai klientai ypač jautrūs ir reiklūs aptarnavimo greičiui, patogumui ir kokybei. Jie tikisi būti aptarnauti sau patogiausiu laiku ir kanalu.
Pritraukti jauną žmogų dirbti darbdaviams darosi vis sunkiau: nori uždirbti daug ir neįdėti pastangų (11)
Darbdaviai jau ruošiasi sunkiam rudeniui, mat, pasibaigus vasaros atostogoms, į didmiesčių kavines, restoranus ir parduotuves grįžta minios lankytojų, tačiau aptarnauti jų – nėra kam. Jaunimas kimba į mokslus arba susivilioja darbu biuruose, o kai kurie darbdaviai mano, kad darbas aptarnavimo sferoj...
Nors dabar atrodo kaip savaime suprantamas dalykas, klientų aptarnavimas suklestėjo palyginus visai neseniai. Dovilė Andriuškaitė, „Tele2“ Kontaktų centro vadovė, sako, kad per maždaug 200 metų nuo atsiradimo pradžios klientų aptarnavimas ne tik buvo išvystytas technologiškai, bet ir tapo itin svarb...
Nuo savo atsiradimo skambučių centrų sektorius nuėjo ilgą kelią, o sparčiai tobulėjant moderniosioms technologijoms, žengiame į esminių transformacijų laikotarpį. Telemarketingo sritis ilgą laiką buvo siejama su kasdienėmis, pasikartojančiomis užduotimis ir ne visada efektyviais rezultatais. Tačiau ...
Jeigu būčiau vilnietis, balsuočiau už tą kandidatą, kuris apsiimtų sutvarkyti du dalykus: a) nacionalinį futbolo stadioną, b) VNO. VNO yra tarptautinio Vilniaus oro uosto santrumpa. Nei santrumpa, nei pats oro uostas nepriklauso savivaldybei, bet ministerija įsikūrusi savivaldybėje.
Klientų aptarnavimas vaidina svarbų vaidmenį sudarant kliento pirmąjį įspūdį apie organizaciją. Išskirtinis klientų aptarnavimas leidžia įmonėms išspręsti klientų problemas, padidinti pardavimo galimybes bei puoselėti lojalių klientų bazę. Todėl labai svarbu, kad įmonės atsižvelgtų į kiekvieną klien...
Įdomu, kiek restoranų Lietuvos didmiesčiuose išsilaiko daugiau nei metus? O jei tiksliau, koks procentas restoranų dirba „į pliusą“.
Atsiskaitymas banko mokėjimo kortelėmis nėra naujiena. Jomis naudojamės jau seniai ir dažnai. Tačiau dar vis pasitaiko nesusipratimų dėl atliekamų bankinių operacijų ir joms taikomų mokesčių.
Trisdešimt metų padavėju dirbęs vyras – apie užsieniečių šykštumą ir stebėtiną Lietuvos politikų elgesį restoranuose (7)
Dažnai vyrauja įsitikinimas, kad padavėjas iš arbatpinigių susirenka antrą, o gal netgi trečią atlyginimą. Vis dėlto, kaip teigia portalo „Delfi“ kalbintas padavėjas, situacija toli gražu nėra tokia. Lietuvoje į padavėjo profesiją vis dar nežiūrima rimtai. Be kita ko, tai yra laikoma sezoniniu darbu...
Konsultantas sėda prie dviejų didelių kompiuterių ekranų, užsideda ausinukus ir jungiasi į liniją, kur kitame ekrano gale privatiems ir verslo klientams gali padėti visais klausimais, – įprastą darbo dieną „Tele2“ kontaktų centre apibūdina Deimantė Katiliavaitė, geidžiamiausiu 2021-ųjų sektoriaus da...
Kasdien įsigydami gausybę prekių ar paslaugų visame pasaulyje, retai susimąstome, kaip bendrovės, turinčios milijonus klientų, geba mus pažinti ir bendrauti su kiekvienu asmeniškai. Jau nebestebina, kad vos įsigiję vieną prekę internetu, tuoj gaunate personalizuotų rekomendacijų kitam apsipirkimui. ...
Tarptautinis klientų aptarnavimas visada susiduria su kalbų mokėjimo iššūkiais. Kituose verslo procesuose dažniausiai galima išsiversti su anglų kalba, kuri daugeliu atvejų yra privaloma, tačiau klientų aptarnavime vien tik anglų kalbos nepakanka. Žmonės jaučiasi kur kas komfortiškiau, kai yra aptar...
Kiekvienas verslas nori turėti lojalius vartotojus. Pageidautina – kuo daugiau. Tačiau kaip tai padaryti? Tik sukuriant tokią patirtį, kad žmogus jaustų – bendraujama būtent su juo ir siekiama atliepti jo poreikius. Verslą vystant skirtingose vietose ir platformose, vis labiau persikeliant į interne...
Spalio pradžioje viena didžiausių tekstilės paslaugų įmonių Europoje „Lindström“ minėjo „Klientų aptarnavimo“ savaitę. Jos metu įmonė specialiomis padėkomis bei dovanomis džiugino tiek ištikimus klientus, tiek klientų aptarnavimo skyrių kompanijos viduje. Šią iniciatyvą bendrovė vykdo jau ketverius ...
Lietuvoje grožio industrija yra itin populiari, kaip ir visam pasaulyje, ir ši rinka kasmet vis labiau auga. Ko gero, kiekvienas jūsų turi pažįstamų, kurie dirba grožio srityje: ar tai būtų nedidelės prekybos įmonės, ar individualias paslaugas teikiantys asmenys (darbas kirpykloje, nagų ar blakstien...
„Čia nieko asmeniško, čia tik verslas“ – šią filmuose nuvalkiotą frazę tenka dažnai išgirsti ir realiame pasaulyje. Ją tariantis verslininkas turbūt jaučiasi demonstruojantis nuoširdumą ir atvirumą. Tačiau iš tiesų tokios klišėmis tapusios frazės verslininkui trumpuoju laikotarpiu suteikia patogią i...