Vaizdo žaidimų kūrimo kompanijos „Wargaming“ sėkmė „XP Boost“ renginiuose buriant, pritraukiant ir galiausiai įdarbinant geriausius žaidimų industrijos talentus sulaukė tarptautinio įvertinimo. Prestižiniuose ryšių su visuomene ir komunikacijos apdovanojimuose „Golden World Awards for Excellence“ ši...
kompiuteriniai žaidimai
11 straipsnių
Žaidimų ir e. sporto analitikos bendrovė „Newzoo“ kasmet atlieka pasaulinę žaidėjų apklausą, kurios metu apklausiama virš 73 tūkst. vartotojų 36 rinkose. Šių metų apklausa parodė, kad kompiuterinius žaidimus žaidžia daugiau nei trys ketvirtadaliai visų vartotojų pasaulyje, o jaunesnioji auditorija (...
Psichinės sveikatos, žmogaus elgsenos ir ekonomikos specialistų komanda, susibūrusi bent iš kelių Japonijos institucijų, nustatė, kad prie tam tikrų sąlygų vaizdo žaidimai gali būti naudingi psichikos sveikatai.
Kol pastaruoju metu komiksų ekranizacijos susiduria su sunkumais tiek finansine, tiek kūrybine prasme, netikėtai į aukštumas iškilo kompiuterinių žaidimų ekranizacijos su tokiais šedevrais kaip „Paskutinieji iš mūsų“ ir „Radioaktyvių dulkių kritimas“ priešaky.
Lietuvoje veikia apie 100 žaidimo industrijos kompanijų, o jose dirbančių darbuotojų vidutinis atlyginimas siekia apie 4,6 tūkst. eurų, tad nenuostabu, kad jaunieji programuotojai savo karjerą renkasi pradėti nuo žaidimų kūrimo. KTU studentas, kuriantis kompiuterinį žaidimą, sako, kad IT specialista...
Vasarai einant į pabaigą, parduotuvėse įsibėgėja „Atgal į mokyklą“ sezonas. Kokią kompiuterinę techniką renkasi mokinių ir studentų tėveliai? Šį klausimą uždavėme BIGBOX.LT elektroninės parduotuvės kolektyvui.
Būna tokia standartinė situacija, kai žiūri į pilną drabužių spintą, o vis tiek neturi ką apsirengti. Arba atsidarai iki viršaus maistu nukrautą šaldytuvą, bet nieko nenori, nors jautiesi alkanas lyg pusvalandį neėdusi katė.
Visai neseniai, Vilniuje, Smetonos g. 5, „Down Town food Hall“ pastate duris atvėrė aukščiausios lygio kompiuterinis klubas „CASTA“. Tam, kad ši tikriems „geimeriams“ skirta oazė išvystų dienos šviesą, jos įkūrėjams teko kaip reikiant paplušėti: naujausių esporto tendencijų studijavimas, išskirtinės...
„Sveiki, fantastikos mėgėjai“ – šia kultine fraze prieš tris dešimtmečius televizijos žiūrovus pasitikdavo Rolando Maskoliūno „Videokaukas“; tokia pati įžanga laukė ir pernai atgimusio laidų ciklo gerbėjų. Tiesa, skirtumų fantastinio kino mėgėjams tarp šių laikotarpių apstu: Nepriklausomybės pradž...
Viena populiariausių pramogų gali tapti rimta priklausomybe: greičiausiai įtraukiami jauni žmonės (2)
Dažnas jaunas žmogus savo kasdienybę paįvairina pasinerdamas į kompiuterinių žaidimų pasaulį. Tai – populiarus laisvalaikio praleidimo būdas, leidžiantis patirti ir išgyventi pačias įvairiausias istorijas, tačiau, ar tikrai jis toks nekaltas, kaip gali atrodyti? O kaip kompiuteriniai žaidimai veikia...
Švedijos kompiuterinių žaidimų įmonių grupė „Embracer“, kuriai priklauso žaidimo „Borderlands“ franšizė bei žaidimo „Tomb Raider“ licencija, ketvirtadienį pranešė nutraukianti visą savo veiklą Rusijoje ir parduodanti šioje šalyje veikiančią savo dukterinę įmonę „Saber Interactive“.