„Dadu“ ledus gaminanti „Vikonda grupei“ priklausanti bendrovė „Vikeda“ į naują, 27-ąjį, sezoną žengia pelniusi iškalbingą – paties perkamiausio prekinio ženklo Lietuvoje – titulą ir smaližius visą vasarą vėl kviečia tirpti iš laimės mėgaujantis net šešiomis ledų naujienomis, kurios stebins, gaivins ...
lietuviška produkcija
10 straipsnių
Jei reikėtų išrinkti populiariausią rudens vaisių, tai neabejotinai būtų obuolys. Kadaise iš senelio paveldėtas sodas jau daugiau kaip tris dešimtmečius yra tapęs ūkininkų Vaivos ir Rimanto Urbonavičių kasdien lankoma vieta, o čia augantys vaisiai – ne tik pragyvenimo šaltiniu, bet ir aistra. Daugyb...
Ūkininkai ir kiti nacionalinės maisto kokybės sistemos produktų (NKP) gamintojai gali kreiptis valstybės paramos savo veiklai ir nuo šių metų rugpjūčio 7 iki 25 d. teikti paraiškas Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos šiai paramai gauti. Parama teikiama pagal Pagalbos kokybiš...
„Lidl Lietuva“ nuo pat starto šalyje pradžios bendradarbiauja su dideliu būriu vietinių ūkių ir verslų, kad prekybos tinklo lankytojų stalą pasiektų autentiški, lietuvybe alsuojantys produktai. O prieš beveik dvejus metus užsimezgusios glaudžios partnerystės su mažaisiais gamintojais – galimybė viso...
Šiais metais viena ilgiausiai Lietuvoje veikiančių įmonių grupių – KIKA Group – švenčia 30 metų jubiliejų. KIKA įmonių grupę sudaro per 120 parduotuvių turintis mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje ir Estijoje, viena moderniausių sausų pašarų gamyklų Šiaurės Europoje – „Akvatera“, pasaulinio pripaž...
Aštuoneri metai medicinos studijų ir sunkaus darbo, o galiausiai sprendimas atsitraukti – taip prasidėjo Rūtos Merkytės kelionė į savo verslą, šiandien skaičiuojantį tokius metinius pelnus, apie kokius dar prieš penketą metų moteris nebūtų net tyliai svajojusi. Pašnekovė atvira: „Nenoriu sudaryti žm...
Prieš šešerius metus Vilniaus rajone pradėjusios veikti UAB „Bravopastos“ gaminami švieži makaronai jau spėjo pelnyti šalies gyventojų simpatijas. Įmonės vadovas Ignotas Adomavičius pasakoja, kad nors įmonės startas buvo sudėtingas, tačiau su laiku įgautas pasitikėjimas lėmė sėkmingą įmonės augimą. ...
Produkto kilmės šalis stipriai veikia pirkėjų pasirinkimus: lojalių „Maximos“ klientų apklausa parodė, kad kas antras respondentas yra linkęs pirmenybę teikti lietuviškiems produktams, o trečdalis visada renkasi tik Lietuvoje pagamintas prekes. Svarbiausios savybės, skatinančios pirkėjus rinktis vie...
Dažniau analizuojantys maisto produktų asortimentą prekybos tinkluose gali pastebėti, kad vis daugėja prekių, pažymėtų „Pagaminta Lietuvoje“ ženklu. Lietuvoje užauginta ir pagaminta produkcija tarp vartotojų greitai populiarėja, tačiau ar pačios lietuviškos produkciją tiekiančios bendrovės pastebi š...
Net 94 proc. Lietuvos vartotojų teigia teikiantys pirmenybę vietiniams produktams, didžiausias simpatijas skirdami būtent maisto gaminiams. Tokią statistiką pateikia tarptautinė rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“.